Online Media Group (OMG) Poland przejął cały system, wraz z bazami danych. Według słów Rafała Oracza (prezes OMG), decyzja o przejęciu systemu wiąże się z rosnącym znaczeniem marketingu baz danych i samej specjalizacji OMG w generowaniu leadów sprzedażowych. Posiadanie własnego narzędzia ma także obniżyć koszty kampanii realizowanych przez firmę i ułatwić rozwój produktów opartych na bazach danych.
Jak dodaje Magdalena Czachowska, dyrektor zarządzająca OMG – Jet.Mail wciąż jest jednym z najbardziej wydajnych systemów o najbardziej rozbudowanych funkcjonalnościach do email marketingu w Polsce. Narzędzie posiada również funkcjonalności służące do obsługi i monitorowania kampanii SMSowych. Naszym celem, oprócz wsparcia dotychczasowych kampanii OMG narzędziem Jet.Mail, jest również jego dalsza rozbudowa i tym samym – rozwój możliwości oferowanych przez firmę.
Zobacz również
Pierwszą kampanią z użyciem narzędzia Jet.Mail były działania realizowane w wyniku wygranego przez OMG przetargu dla Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach