Joanna Jędrzejczyk w kampanii Republiki Smakoszy

„Dieta nie do pobicia”, to hasło nowej aktywacji dla marki cateringu dietetycznego, której twarzą została Joanna Jędrzejczyk. To kolejny raz kiedy Republika Smakoszy powierza swoją komunikację H2O Creative.
O autorze
1 min czytania 2022-09-20

Co wspólnego mają catering dietetyczny oraz mistrzyni sztuk walk? Wbrew pozorom nie tylko świadome podejście do nawyków żywieniowych oraz dbanie o zbilansowane i pełnowartościową dietę, ale również zwracanie uwagi na różnorodność i smak spożywanych posiłków.

Długo szukaliśmy znanej twarzy, która w dwustronnych relacjach  byłaby „perfect match”. Markę oraz Joannę Jędrzejczyk łączy bardzo wiele. Republika Smakoszy, która pojawiła się na polskim rynku w IV kwartale ubiegłego roku, od początku swojego istnienia jest bezkompromisowa, autentyczna, podąża własnymi ścieżkami poza głównym nurtem oraz jest wierna wyznawanym wartościom. Podobnie, jak „Dżej Dżej” – podkreśla Bartosz Sobczak, brand manager w Republice Smakoszy.  

Aby w pełni pokazać to połączenie, H2O Creative postawiło w nowej kampanii postawić na format video, będącymi zapisem codzienności ambasadorki oraz jej zmagań z wyzwaniem w cate-ringu. Komunikacja uzupełniona jest działaniami w kanałach SoMe oraz aktywacjami konsumenckimi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Agencja odpowiedzialna jest za kompleksową realizację sesji filmowej i zdjęciowej, za przygotowanie Key Visuali, kreację kampanii display, landing page, kreację siatek wielkoformatowych i dedykowanych formatów do sieci klubów fitness.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania rozpoczęła się z końcem sierpnia i potrwa do października włącznie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic i Performance Media.