IZMAŁKOWA specjalizuje się w badaniach etnograficznych dla marketingu i biznesu. Dostarcza markom insighty, które są trampoliną do efektywnej komunikacji i budowania przewagi konkurencyjnej. To właśnie insightom będzie poświęcona prelekcja Julii Izmałkowej zatytułowana „An insight about insights”. W swoim wystąpieniu pokaże uczestnikom, jak odróżniać insighty od faktów i jak skutecznie wykorzystywać je w kampaniach marketingowych zwiększając swoje szanse nie tylko na wygraną w Cannes Lions, ale również na budowanie trwałej relacji z klientami.
APAC (Asia-Pacific) jest jednym z najbardziej rozwijających się rynków na świecie. Jestem absolutnie zafascynowana różnorodnością kulturową tego regionu, który stanowi gigantyczne wyzwanie marketingowe zwłaszcza dla marek globalnych. W dobie fascynacji BIG DATA – to właśnie w Azji tak wyraźnie widać, że informacje – bez znaczenia, które się za nimi kryje, bez kontekstu społecznego czy kulturowego – są tylko suchym faktem. Czuję się zaszczycona, że będę mogła podzielić się wiedzą na temat tego, jak etnografia pozwala uchwycić subtelności na temat istoty ludzkiej – zwanej przez biznes – konsumentem i osadzić je w odpowiednim kontekście społeczno – kulturowym. Insighty to niezwykle praktyczne narzędzie. W marketingu chodzi o to, żeby zdobywać – serca, rynki, półki w domach. A etnografia – to taki czołg do zdobywania prawdziwych insightów – jak już uruchomimy ten proces – nie ma szans, żeby nie zdobyć tego na czym nam zależy.
Zobacz również
Spikes Asia to siostrzany festiwal Cannes Lions ukierunkowany na rynek azjatycki. Przypomnijmy, że Izmałkowa była również jedynym prelegentem z Polski prowadzącym warsztaty na tegorocznej edycji Cannes Lions. Rok temu wystąpiła także na Eurobest Festiwalu w Rzymie, który również jest konferencją należącą do Cannes Lions.