Julia Wieniawa-Narkiewicz jest jedną z najbardziej popularnych i utalentowanych artystek młodego pokolenia w Polsce. Sławę przyniosła jej rola Pauliny w serialu Rodzinka.pl oraz Ady Michalskiej w serialu Zawsze warto. Aktorka stworzyła wiele postaci pierwszo i drugoplanowych w serialach, na deskach teatrów, a także w produkcjach filmowych. Jej pasją jest śpiew – poza działalnością aktorską z sukcesami rozwija się muzycznie i ma na swoim koncie kilka singli.
Artystka pomimo młodego wieku została dwukrotnie wyróżniona w rankingach Forbes Women. W 2019 roku była najmłodszą wśród wpływowych Polek, a w 2020 roku zdobyła 4. miejsce na liście Top 10 Marek Osobistych Polskich Kobiet. Mimo spektakularnych sukcesów, Julia Wieniawa cały czas się rozwija – fani mogą podziwiać jej zmagania i talent w programie rozrywkowym Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami. W 2020 roku założyła również markę kosmetyków do makijażu i pełni rolę dyrektorki kreatywnej. Jej działania i styl są inspiracją dla dziewczyn i kobiet w różnym wieku. Każdego dnia jej konto na Instagramie obserwuje ponad 1.7 milionów zaangażowanych fanów
Zobacz również
W sezonie jesień/zima 2020 Julia Wieniawa łączy siły z Zalando. Jako ambasadorka, Julia zainspiruje klientów Zalando do odkrywania własnego stylu, podzieli się z nimi swoimi rekomendacjami dotyczącymi szerokiego asortymentu platformy i zaprezentuje ulubione sezonowe trendy.
– Najbardziej lubię w modzie to, że pozwala mi się zmieniać. Tworzę stylizację w zależności od nastroju, samopoczucia czy okazji. Cieszę się, że jako ambasadorka Zalando mogę inspirować innych do zabawy stylem i odkrywania ulubionych trendów – mówi Julia Wieniawa.
Pierwsze efekty współpracy widoczne są m.in. na dedykowanej stronie na Zalando.pl oraz w mediach społecznościowych: @juliawieniawa na Instagramie i na profilu @zalando.polska na Facebooku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Współpraca Zalando i Julii Wieniawy to kontynuacja działań promocyjnych Zalando na polskim rynku obejmujących influencerów i stanowi część lokalnej strategii marketingowej. W sezonie wiosna/lato 2020 Zalando ogłosiło współpracę ambasadorską z Magdą Pieczonką, makijażystką i ekspertką w kategorii Beauty, a w 2019 roku współpracowało z Jessicą Mercedes Kirschner i Julią Kuczyńską.
Słuchaj podcastu NowyMarketing