Jurek Sobieniak rzuca mięsem w nowej kampanii Delikatesów Centrum od MullenLowe Warsaw

Znany z programów kulinarnych Jurek Sobieniak zachęca miłośników grillowania do zakupu wysokiej jakości mięs z lady Delikatesów Centrum. Ruszyła najnowsza kampania digital sieci przygotowana przez MullenLowe Warsaw.
O autorze
1 min czytania 2022-07-29

Na potrzeby kampanii powstała seria pięciu filmów „Sobieniak rzuca mięsem”. Każdy z nich jest  poświęcony konkretnemu gatunkowi: karkówce, łopatce, podudziom kurczaka, kiełbasie śląskiej i kaszance. Kucharz i restaurator, zaliczony przez „Forbesa” do grona 50 najlepszych restauratorów w Polsce, a także autor książek kulinarnych, dzieli się ekspercką wiedzą, oryginalnymi przepisami, a także podpowiada, jaki gatunek mięsa wybrać z bogatej lady Delikatesów Centrum.

Współpraca z Jurkiem Sobieniakiem, znanym i cenionym ekspertem kulinarnym, pozwoli sieci dotrzeć do konsumentów, którzy uwielbiają dania z rusztu i poszukują nowych doznań smakowych. Z jego oryginalnym podejściem do grillowania i ekspercką wiedzą stworzono serię poradnikowych filmów, które trafią w najbardziej wymagające gusta. Wszystkie wideo można obejrzeć na Facebooku i YouTube marki do końca sezonu grillowego.

MullenLowe Warsaw odpowiada za całościowy koncept kreatywny i strategiczny kampanii. Agencja pracuje dla ogólnopolskiej sieci Delikatesów Centrum od 2017 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj