– Rozpoczęcie współpracy Justyny z Good Division wydarzyło się w idealnym momencie, w którym nasze możliwości i ambicje doskonale się zgrały. Justyna ma niezwykle bogate i różnorodne doświadczenie w komunikacji w Polsce i za granicą. Posiada jednocześnie doświadczenie managerskie i umiejętność współtworzenia kultury organizacyjnej wyniesioną z dynamicznego międzynarodowego środowiska biznesowego, a także tworzenia biznesów technologicznych i startupów od podstaw. Powierzając jej tworzenie działu PR i komunikacji digitalowej jestem przekonana, że wnosimy Good Division na nowy poziom organizacyjny, kulturowy i biznesowy – komentuje Jolanta Piela, CEO Good Division.
Justyna z komunikacją, marketingiem i account managementem związana jest od 2002 roku. Pierwsze kroki stawiała w ReachLocal. Następnie, pracując po stronie klienta, odpowiadała za działania komunikacyjne m.in. dla trivago i afrykańskiego giganta e-commerce Jumia Group. W Polsce związana była z agencjami Webtalk i Grayling, gdzie obsługiwała klientów takich jak BNP Paribas, Amazon, BMW, Mars i Nobu Hospitality.