„Współpracowaliśmy ze sobą na przestrzeni ostatniego roku przy wielu projektach. Bardzo dobrze uzupełniamy swoje kompetencje oraz przede wszystkim jesteśmy w stanie dostarczyć naszym Klientom usług badawczych i strategicznych, które są dopasowane do rynku, po prostu „smart” – efektywne kosztowo i czasowo, osadzone zarówno w środowisku cyfrowym, jak i tym tradycyjnym oraz spójne myśleniu o marce na poziomie całościowej strategii” – tak o nowej marce mówi Wojtek Walczak, partner w Melting Pot.
Pierwszymi produktami Brand Bloodstream są Context Gaps i Integral Development.
Zobacz również
Context Gaps to rozwiązanie dla dojrzałych marek, które poszukują w kanałach cyfrowych takich tematów do komunikacji, które będą spójne ich globalną strategią, atrakcyjne i odpowiednio masowe oraz jednocześnie będą miały potencjał do silnego jakościowego rezonowania u konsumentów.
Integral Development to produkt dla marek nowej ery. Takich, które wyrosły intuicyjnie i przemyślanie na fali cyfrowej rewolucji i rozwijają się płynnie, szukając nowych możliwości komunikacji, nie koniecznie tylko za pomocą narzędzi Digital. Takich, które gotowe są już na budowanie silnej marki, która wyjdzie poza sam produkt.
Produkty łączące know how zarówno cyfrowy jak i ten związany z tradycyjnie pojętym brand consulting.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„Od początku współpracy uważałem, że idealnie dopełniamy się swoimi kompetencjami i kwestią czasu było pojawienie się naszych wspólnych produktów. A te, pojawiające się właśnie pod marką Brand Bloodstream, są odpowiedzią na to czego oczekuje rynek – zarówno od badaczy, jak i strategów – współpracy, sprawnego poruszania się po cyfrowej rzeczywistości oraz szybkich i pewnych rekomendacji” – tak z kolei o Brand Bloodstream opowiada Albert Hupa, prezes IRCenter.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod marką Brand Bloodstream prowadzone są już pierwsze projekty consultingowe, także międzynarodowe, a w sierpniu odbędą się szkolenia prowadzone przez zespół marki.
Więcej informacji można znaleźć w poniższej prezentacji oraz na stronie www.brandbloodstream.com