JYSK dynamicznie się rozwija, co roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek, a kolejne kilkanaście modernizowanych jest do skanydanwskiego konceptu 3.0. W związku z tym zwiększają się również potrzeby związane z personelem. Nowa kampania rekrutacyjna ma zachęcić kandydatów do aplikowania na wszystkie stanowiska dostępne w sklepach sieci.
Kampania opiera się na dwóch. głównych przekazach, związanych z kulturą pracy JYSK: rozwój pracowników oraz silne i zintegrowane zespoły.
Zobacz również
Mocno inwestujemy w rozwój naszych pracowników, mamy kilka rozbudowanych programów przygotowujących do wewnętrznych awansów, ale również szkolimy z umiejętności sprzedażowych, zarządczych, czy komunikacyjnych. Jeżeli ktoś chce sięgać po więcej, to ma ku temu doskonałe warunki. Nasi pracownicy też mocno podkreślają siłę współpracy zespołowej i wysoko oceniają to, jak wygląda atmosfera pracy oraz wzajemne wsparcie – mówi Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji JYSK Polska.
Nowa kampania rekrutacyjne prowadzona jest pod hasłem: Zatrudniamy.
Główne treści publikowane są w mediach społecznościowych, na portalach rekrutacyjnych. Przedstawiciele sieci będa również prowadzić dedykowane spotkania w szkołach zawodowych, czy w wybranych urzędach pracy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing