JYSK poszukuje pracowników i rusza z nową kampanią

Sieć JYSK przeprowadza w tym roku globalną kampanią rekrutacyjną, w której chce zachęcić do aplikowania do pracy w sklepach. Działania komunikacyjne prowadzone będą głównie w kanałach online poprzez portale rekrutacyjne, media społecznościowe oraz stacjonarnie we wszystkich sklepach JYSK.
O autorze
1 min czytania 2022-04-21

JYSK dynamicznie się rozwija, co roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek, a kolejne kilkanaście modernizowanych jest do skanydanwskiego konceptu 3.0. W związku z tym zwiększają się również potrzeby związane z personelem. Nowa kampania rekrutacyjna ma zachęcić kandydatów do aplikowania na wszystkie stanowiska dostępne w sklepach sieci.

Kampania opiera się na dwóch. głównych przekazach, związanych z kulturą pracy JYSK: rozwój pracowników oraz silne i zintegrowane zespoły.

Mocno inwestujemy w rozwój naszych pracowników, mamy kilka rozbudowanych programów przygotowujących do wewnętrznych awansów, ale również szkolimy z umiejętności sprzedażowych, zarządczych, czy komunikacyjnych. Jeżeli ktoś chce sięgać po więcej, to ma ku temu doskonałe warunki. Nasi pracownicy też mocno podkreślają siłę współpracy zespołowej i wysoko oceniają to, jak wygląda atmosfera pracy oraz wzajemne wsparcie – mówi Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji JYSK Polska.

Nowa kampania rekrutacyjne prowadzona jest pod hasłem: Zatrudniamy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Główne treści publikowane są w mediach społecznościowych, na portalach rekrutacyjnych. Przedstawiciele sieci będa również prowadzić dedykowane spotkania w szkołach zawodowych, czy w wybranych urzędach pracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing