Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

K2 Precise wygrała przetarg na kolejną kampanię Jana Niezbędnego

K2 Precise zrealizowała działania, które obejmowały kampanię telewizyjną oraz digitalową, zrealizowane w podejściu wideo multiscreen.
O autorze
1 min czytania 2023-07-11

Agencja wygrała przetarg, pokonując dotychczasowy, wieloletni dom mediowy klienta. Rok wcześniej, również po wygranym przetargu, K2 Precise zajmowała się planowaniem i zakupem mediów w digitalu, a w obecnej kampanii do prowadzonych działań doszedł również obszar telewizyjny (planowanie i zakup).

– Wybraliśmy K2 Precise ze względu na kreatywne i nieszablonowe podejście oraz doskonałą odpowiedź na nasze potrzeby określone w założeniach kampanii. Doceniamy w kampanii jej stały monitoring i maksymalizowanie parametrów, które przyniosło wyniki znacznie wyższe od zakładanych – mówi Bartek Szakiewicz, Marketing Manager w Sarantis Polska.

– Staramy się, żeby nasze podejście zarówno na etapie przetargów, jak i obsługi klientów, budowało długoletnie, partnerskie i jednocześnie biznesowe relacje, dlatego cieszymy się z okazanego nam ponownie zaufania i rozszerzenia współpracy. Czujemy się silnym zespołem zarówno w digitalu, jak również w kampaniach telewizyjnych – podkreśla Marta Kubik, Head of New Business K2 Precise.

W komunikacji wykorzystano spoty z Marcinem Pękałło. Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała agencja Grey.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj