K2 odpowiada za strategię, ideę kreatywną oraz realizację wszystkich działań reklamowych dedykowanych platformie cyfrowej UPC w Polsce. Współpraca została zawarta na czas nieokreślony, a pierwsze działania ruszyły już na początku września br. Za zakup mediów do kampanii realizowanych przez K2 odpowiada dom mediowy OMD Direction.
UPC Polska jest konwergentnym operatorem, liderem cyfrowych usług, oferującym nowoczesne rozwiązania telewizyjne, internet oparty na światłowodzie oraz telefonię mobilną i stacjonarną dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą gigabitową sieć w Polsce. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się ponad 3,5 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miejscowościach w Polsce. Więcej informacji o usługach UPC można znaleźć na www.upc.pl.