Kampania agencji Publicis promuje nawilżający krem BB od Garniera

Rozpoczęły się działania komunikacyjne, których celem jest zachęcenie Polek do sięgnięcia po nawilżający krem BB marki Garnier.
O autorze
1 min czytania 2015-02-04

W ramach przygotowanej przez agencję Publicis kampanii, obejmującej telewizję, prasę i serwisy internetowe, emitowane będą 3 spoty telewizyjne oraz materiały reklamowe zawierające m.in. zalecenia ekspertów Garnier ds. pielęgnacji skóry twarzy.

Krem nawilżający BB od Garniera jest adresowany do dwudziesto- i trzydziestolatek. Zawiera przełomową formułę 5w1 z mineralnymi pigmentami i witaminą C. Dzięki niej nie tylko doskonale nawilża skórę, ale także rozświetla, wyrównuje koloryt, ukrywa niedoskonałości i chroni przed promieniami UV.

„Do udziału w kampanii zaprosiliśmy trzy kobiety, które świetnie uosabiają cechy dzisiejszych Polek. Agnieszka, Ewa i Ada przekonują do wypróbowania nawilżającego kremu BB, wyjaśniając zbawienne dla skóry działanie jego formuły. Nowym elementem komunikacji marki są porady eksperta dermatologa, który tłumaczy jak oczyszczać skórę twarzy i jaki krem BB wybrać, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty.” – powiedziała Agnieszka Mazur, Account Director z agencji Publicis.

Dwa z przygotowanych przez agencję spotów będą emitowane w telewizji, w kanałach należących do stacji TVN, TVP, Polsat ZPR. Trzeci jest przeznaczony wyłącznie do publikacji w serwisach internetowych. W przypadku prasy ogłoszenia ukażą się m.in. na łamach Party, Świata Kobiety i Gali

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Agnieszka Mazur (Account Director), Katarzyna Namiota (Account Executive), Stella Gonet (Copywriter), Alex Boucher (Senior Art. Director), Cezary Szostek (Producent TV).Stronę klienta reprezentowali: Paulina Kaczmarek- Kubicka ( Marketing Director), Paulina Kwaśniewska (Group Product Manager), Ewa Angrocka (Junior Product Manager). Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Mojo. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 24 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się