Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Kampania agencji Publicis promuje nawilżający krem BB od Garniera

Rozpoczęły się działania komunikacyjne, których celem jest zachęcenie Polek do sięgnięcia po nawilżający krem BB marki Garnier.
O autorze
1 min czytania 2015-02-04

W ramach przygotowanej przez agencję Publicis kampanii, obejmującej telewizję, prasę i serwisy internetowe, emitowane będą 3 spoty telewizyjne oraz materiały reklamowe zawierające m.in. zalecenia ekspertów Garnier ds. pielęgnacji skóry twarzy.

Krem nawilżający BB od Garniera jest adresowany do dwudziesto- i trzydziestolatek. Zawiera przełomową formułę 5w1 z mineralnymi pigmentami i witaminą C. Dzięki niej nie tylko doskonale nawilża skórę, ale także rozświetla, wyrównuje koloryt, ukrywa niedoskonałości i chroni przed promieniami UV.

„Do udziału w kampanii zaprosiliśmy trzy kobiety, które świetnie uosabiają cechy dzisiejszych Polek. Agnieszka, Ewa i Ada przekonują do wypróbowania nawilżającego kremu BB, wyjaśniając zbawienne dla skóry działanie jego formuły. Nowym elementem komunikacji marki są porady eksperta dermatologa, który tłumaczy jak oczyszczać skórę twarzy i jaki krem BB wybrać, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty.” – powiedziała Agnieszka Mazur, Account Director z agencji Publicis.

Dwa z przygotowanych przez agencję spotów będą emitowane w telewizji, w kanałach należących do stacji TVN, TVP, Polsat ZPR. Trzeci jest przeznaczony wyłącznie do publikacji w serwisach internetowych. W przypadku prasy ogłoszenia ukażą się m.in. na łamach Party, Świata Kobiety i Gali

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Agnieszka Mazur (Account Director), Katarzyna Namiota (Account Executive), Stella Gonet (Copywriter), Alex Boucher (Senior Art. Director), Cezary Szostek (Producent TV).Stronę klienta reprezentowali: Paulina Kaczmarek- Kubicka ( Marketing Director), Paulina Kwaśniewska (Group Product Manager), Ewa Angrocka (Junior Product Manager). Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Mojo. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 24 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się