W styczniu 2013 roku firma LEGO wprowadza do sprzedaży nową serię klocków o nazwie Chima, przeznaczoną dla chłopców w wieku 5-11 lat.
Seria LEGO Chima będzie wspierana kampanią komunikacyjną, którą przygotował dom mediowy Carat Polska. W kampanii zastosowano 45’’, 30’’, 15’’ i 10’’ spoty, które zobaczymy na dedykowanych stacjach dziecięcych: Disney XD, Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Nickelodeon, Teletoon+ czy Boomerang oraz w pasmach dziecięcych ogólnopolskiej stacji Polsat. Reklama online, wykorzystująca klasyczne formaty (Baners, Floorad with video, Pre-roll, Trueview), które pojawią się w największych serwisach growych, jak Wyspagier.pl czy Gry.pl, oraz na kanałach You Tube i Google Display Network.
Zobacz również
Spoty telewizyjne LEGO Chima można obejrzeć na oficjalnej stronie serii chima.lego.com/pl-pl/ oraz na dedykowanym kanale YouTube:
Kampania komunikacyjna LEGO Chima potrwa przez kolejne miesiące 2013 roku i obejmować będzie TV, Internet, prasę, działania in-store oraz eventy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]