– Zdrowe żywienie dzieci najczęściej leży w rękach mam, nie oznacza to jednak, że ojcowie nie mają nic do powiedzenia w tej oraz innych kwestiach związanych z rozwojem dziecka – podkreśla Natasza Nikiel z Wosana S.A. – wykorzystując media społecznościowe chcemy dać szansę wypowiedzenia się wszystkim rodzicom, którzy będą chcieli podzielić się nie tylko swoją radością, ale także cennymi i sprawdzonymi radami.
Oprócz aktywnej realizacji założonego celu, agencja OX Media będzie odpowiadać za współtworzenie treści profilowych, tworzenie fan page’y wspomagających oraz przygotowanie aplikacji. Jedną z nich będzie niezwykłe Miasteczko, w którym w formie zabawy z nagrodami rodzice dowiedzą się więcej na temat ciąży, porodu, wychowania i diety małego dziecka. ”Mama i ja” nawiąże również mocniejsze relacje z ambasadorami marki, nagradzając najwierniejszych i najaktywniejszych fanów. Mają w tym pomóc połączone działania online i offline oraz dedykowane konkursy dla wszystkich rodziców.
Zobacz również
Założenia kampanii wpisują się w ideę równouprawnienia rodziców w wychowaniu dzieci. Dodatkowo, mają zaowocować powstaniem miejsca w sieci dedykowanego mężczyznom, gdzie tatusiowie będą mogli otwarcie porozmawiać o ojcostwie.
Dotychczasowe działania marki angażowały głównie aktywne kobiety-ambasadorki
i obejmowały między innymi współpracę z mamami-blogerkami, czy wspieranie niestandardowych przedsięwzięć realizowanych przez aktywne mamy. Ostatnim z nich była samotna wyprawa rowerowa wzdłuż wybrzeża Bałtyku, w którą udała się mama wraz z trzyletnią córką.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Agencja OX Media rozpoczęła współpracę z marką ”Mama i ja” w lipcu, po wygraniu przetargu na działania interaktywne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing