Nagroda przyznana została za zasięgową edukacyjną kampanię z dobrze dobraną grupą docelową i wyróżniającą się jakość wizualną. „Poznaj się na tłuszczach” to projekt realizowany dla firmy ZT „Kruszwica” przez Grupę On Board Think Kong od listopada 2015 roku.
Nagroda w konkursie „Power of Content Marketing Awards 2017” w kategorii „Content Marketing – FMCG” jest dowodem na to, że wraz z Grupą On Board Think Kong tworzymy wartościowy content, doceniany nie tylko wśród odbiorców kampanii, ale również wśród ekspertów z dziedziny komunikacji – komentuje Katarzyna Marczewska-Kula, Group Brand Manager, ZT „Kruszwica”.
Zobacz również
Za działania PR dla kampanii odpowiada zespół Healthcare Communication On Board PR, za komunikację na Facebooku, współpracę z influencerami oraz działania SEO i content marketing zespół Thing Kong.
Konkurs „Power of Content Marketing Awards” to 10. edycja konkursu na najlepsze projekty z obszaru content marketing organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]