The power of being TUUGETHER. Kampania polskiej marki zachęca do randek z… psiakami!

The power of being TUUGETHER. Kampania polskiej marki zachęca do randek z… psiakami!
Chyba każdy z nas miał w swoim życiu chociaż jedną nieudaną randkę, prawda? Marka TATUUM w swojej kampanii pokazuje, że na randki można też chodzić z... naszymi czworonożnymi przyjaciółmi.
O autorze
1 min czytania 2024-02-20

Marka TATUUM postanowiła zachęcić do praktykowania randek z ukochanymi zwierzakami i stworzyła kapsułową kolekcję Dogether, w której można znaleźć pasujące do siebie stylizacje zarówno dla czworonogów, jak i właścicieli. Jest to urocza inicjatywa, za którą stoi prawdziwie szczytny cel – chodzi o promowanie „bycia razem” i wspieranie zdrowia psychicznego.

Fot. mat. prasowe Tatuum

Relacja z psem a zdrowie psychiczne

Słyszeliście kiedyś o dogoterapii? Okazuje się, że z praktyki leczniczej opierającej się na przebywaniu i budowaniu relacji z psem płynie ogromna moc. Właśnie z tego względu partnerem kampanii Dogether zostało Stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom, które powstało z chęci niesienia uśmiechu i profesjonalnej pomocy najbardziej potrzebującym.

Fot. mat. prasowe Tatuum

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprzedaż kolekcji DOGETHER wspiera Stowarzyszenie ZWIERZĘTA LUDZIOM i finansuje dogoterapię dla dzieci, młodzieży i dorosłych w szpitalnych oddziałach psychiatrycznych.

Dogoterapia – co to takiego?

Dogoterapia jest metodą terapeutyczną polegającą na bezpośrednim, dotykowym kontakcie pacjenta z czworonogiem. Obecność psa wpływa na wzrost poziomu oksytocyny, który z kolei wiąże się z przypływem dobrej energii i pojawieniem się uczucia szczęścia. Oksytocyna to hormon, który w psychiatrii pomaga w leczeniu stanów lękowych, depresji, przewlekłego stresu i nałogów. Jeżeli zostaje utrzymany na wysokim poziomie, to skutecznie pomaga w procesie regeneracji oraz zmniejsza ciśnienie krwi. Same pozytywy!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

True love story

Niezwykłą więź łączącą człowieka z psem pokazała influencerka Edyta Filipiak wraz ze swoim ukochanym czworonogiem – Majlo. Ich wspólne chwile spędzone na spacerach po ulicach Rzymu zostały uchwycone na zdjęciach promujących kampanię. Włoski motyw i klimat Wiecznego Miasta przeniesiono również do salonów TATUUM, w których można zobaczyć kultową scenę z Zakochanego Kundla, czyli wspólne jedzenie spaghetti.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fot. mat. prasowe Tatuum

Zdjęcie główne: tatuum.com