Odcinek specjalny jest elementem kampanii promującej najnowszą grę Ubisoft „Far Cry Primal”.
Zespół VIACOM Brand Solutions wspólnie z domem mediowym Mindshare, firmą Ubisoft i SPInka Film Studio, przygotował specjalny odcinek serialu Blok Ekipa, w którym główni bohaterowie przenoszą się do krainy Oros z gry „Far Cry Primal”. Twórca serii, Bartosz Walaszek, w charakterystyczny dla siebie prześmiewczy sposób umieścił przygody Spejsona i jego przyjaciół w świat prehistorycznych walk plemiennych nawiązując zarówno do stylu kultowej animacji „Blok ekipa”, jak i oddając charakter samej gry. Swoją premierę odcinek będzie miał we wtorek, 23.02 o 21:00 na antenie Comedy Central, a następnego dnia pojawi się na stronie stacji i na kanale Blok Ekipy na YouTube.
Zobacz również
Kolejnym elementem kampanii jest vlog Spejsona, w którym naśladując popularnych vlogerów gamingowych prezentuje recenzję gry „Far Cry Primal”. Działania marketingowe wspiera również konkurs „Pokaż nam swoje barwy bojowe” dostępny na stronie i w mediach społecznościowych Comedy Central.
Akcja promowana jest na antenie Comedy Central, stronie internetowej, w mediach społecznościowych stacji i serialu „Blok Ekipa”. Kampania potrwa od 24.02 do 07.03.
Za koncepcję projektu odpowiada dział kreatywny VIACOM Brand Solutions.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing