– Nowa kampania reklamowa jest kontynuacją konceptu „Inside your PocketBook”, którą zapoczątkował w zeszłym roku film „Walka Sherlocka z Drakulą” wykonany w technice 360°. Od chwili premiery ten materiał został wyświetlony na naszym kanale You Tube już ponad 15 milionów razy. Tymczasem nasze nowe filmy pozwalają w zupełnie nowy, jeszcze bardziej szalony i zabawny sposób zanurzyć się w świecie czytania – mówi Maksym Zhelezniak, odpowiedzialny za rozwój działalności firmy PocketBook w Polsce, krajach skandynawskich oraz w całej Europie Środkowej i Wschodniej.
Zagadkowe „Inside your PocketBook”
Zobacz również
Czytelnicy podzielają emocje i uczucia bohaterów, których losy nieustannie śledzą. Niektórzy nawet utożsamiają się z nimi do tego stopnia, że tworzą alternatywne historie i zakończenia książek. Taka ucieczka w krainę literatury pozwala oderwać się od codzienności i choć przez chwilę dzielić życie z postaciami z elektronicznych kart.
– Czytanie pozwala się zanurzyć w świat wyobraźni, odmienić otaczającą nas rzeczywistość. Tworząc serię „Inside your PocketBook” chcieliśmy przypomnieć, że czytniki przenoszą nas w różne historie niezależnie od miejsca i czasu. Dzięki tym urządzeniom lektura jest jeszcze bardziej dostępna niż do tej pory – tłumaczy zamysł kampanii Natalia Khomienko-Koehler odpowiedzialna w firmie PocketBook za koncepty kreatywne.
Reklama, która łączy
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Prace nad czterema filmami kręconymi we wnętrzach pałacu wybudowanego w XVIII wieku zaangażowały łącznie 120 osób i trwały półtora miesiąca. Dziś dwie pierwsze odsłony cyklu, o intrygujących tytułach „Agent Babunia” („The Spy Granny”) oraz „Szokujący walc” („The Shocking Waltz”), zostały zamieszczone na kanale YouTube firmy. W późniejszym terminie pojawią się dwa kolejne odcinki „Lekcja czarownic” („The Witches’ Lesson”) i „Śpiący ojczulek” („The Sleeping Daddy”).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania została zaplanowana na okres do końca 2020 roku i obejmie ponad 20 krajów, w tym również Meksyk i Stany Zjednoczone. Jej celem jest nie tylko promocja wizerunku producenta czytników, ale także pokazanie w niestandardowy i humorystyczny sposób tego, co łączy wszystkich miłośników literatury na całym świecie.