Założenie kampanii jest proste: klient kupując ciasteczka lub cukierki, sprawia, że Verbena przekazuje drugie opakowanie do wybranej placówki opieki (m.in. hospicjów, środowiskowych domów samopomocy czy domów dziecka). Wystarczy wprowadzić zdjęcie paragonu lub produktu na stronie akcji #SiejDobro i wybrać jednego z podanych beneficjentów. Na uczestników kampanii czeka również quiz „Sprawdź, jakim ziółkiem jesteś”.
Coraz popularniejsza w Polsce koncepcja społecznej odpowiedzialność biznesu (CSR) ma istotny wpływ na budowanie zaufania i kształtowanie wizerunku marki.
Zobacz również
W ramach współpracy z marką Verbena agencja Brave Brain opracowała big ideę i mechanizm aktywacji konsumenckiej, zaprojektowała key visual i landing page kampanii oraz prowadzi obsługę marki w SM. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Choice.
– Kampanii towarzyszą kompleksowe działania promocyjne w social mediach, w tym również na profilach społecznościowych influencerów. Oczywiście akcja została uzupełniona przez emisję reklam na serwisach tematycznych, najbardziej dopasowanych do naszej grupy docelowej. Ten media mix pozwoli nam zaangażować jak największą liczbę użytkowników do „siania dobra” – mówi Aleksandra Filipowicz, senior media planner w Media Choice.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]