TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania wizerunkowa „Multikino Media. Reklama MOVIE”

Multikino Media jest w trakcie realizacji kampanii wizerunkowej „Multikino Media. Reklama MOVIE”. W kreacjach broker nawiązuje do największych hitów filmowych oraz przedstawia powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach właśnie z jego oferty.
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

Spółka Multikino Media zdecydowała się podkreślić w kampanii wizerunkowej największe atuty oraz walory na tle konkurencji. Należą do nich m.in. obsługa dwóch sieci kinowych Multikino oraz Cinema 3D, 38 multipleksów w ofercie, 11 milionów widzów w 2014 roku oraz kampanie mobile, wykorzystanie eposterów, aktywizacja widzów w social wi-fi, a wkrótce również w blokach interaktywnych. Multikino Media oferuje reklamę na największym kinowym fanpage’u w Europie oraz w najpopularniejszej mobilnej aplikacji kinowej w Polsce.

Multikino Media dociera do ponad 11 mln widzów rocznie. Odbiorcy to dokładnie sprofilowane grupy docelowe takie jak: dzieci, rodzice, kobiety, mężczyźni, młodzież. Widzowie kin brokera to ludzie wykształceni, aktywni, zamożni oraz ceniący wysoką jakość.

Obecnie w ofercie Multikino Media, lidera reklamy kinowej znajduje się 54 kina w 43 miastach z łączną liczbą 307 ekranów. Broker obsługuje największą sieć multiplexów w Polsce, aż 38 kin wielosalowych.

Kampania wizerunkowa Spółki Multikino Media obejmuje m.in. reklamę w prasie branżowej (Press, Brief, Media&Marketing Polska), Internet (pressserwis.pl) oraz e-mailing do bazy klientów brokera reklamowego. Za kreację kampanii odpowiada agencja Martis.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing