Kampania wizerunkowa „Multikino Media. Reklama MOVIE”

Multikino Media jest w trakcie realizacji kampanii wizerunkowej „Multikino Media. Reklama MOVIE”. W kreacjach broker nawiązuje do największych hitów filmowych oraz przedstawia powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach właśnie z jego oferty.
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

Spółka Multikino Media zdecydowała się podkreślić w kampanii wizerunkowej największe atuty oraz walory na tle konkurencji. Należą do nich m.in. obsługa dwóch sieci kinowych Multikino oraz Cinema 3D, 38 multipleksów w ofercie, 11 milionów widzów w 2014 roku oraz kampanie mobile, wykorzystanie eposterów, aktywizacja widzów w social wi-fi, a wkrótce również w blokach interaktywnych. Multikino Media oferuje reklamę na największym kinowym fanpage’u w Europie oraz w najpopularniejszej mobilnej aplikacji kinowej w Polsce.

Multikino Media dociera do ponad 11 mln widzów rocznie. Odbiorcy to dokładnie sprofilowane grupy docelowe takie jak: dzieci, rodzice, kobiety, mężczyźni, młodzież. Widzowie kin brokera to ludzie wykształceni, aktywni, zamożni oraz ceniący wysoką jakość.

Obecnie w ofercie Multikino Media, lidera reklamy kinowej znajduje się 54 kina w 43 miastach z łączną liczbą 307 ekranów. Broker obsługuje największą sieć multiplexów w Polsce, aż 38 kin wielosalowych.

Kampania wizerunkowa Spółki Multikino Media obejmuje m.in. reklamę w prasie branżowej (Press, Brief, Media&Marketing Polska), Internet (pressserwis.pl) oraz e-mailing do bazy klientów brokera reklamowego. Za kreację kampanii odpowiada agencja Martis.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing