Kanye West wrócił na Instagrama po tym, jak jego profil został zablokowany za publikowanie nienawistnych treści na temat Pete Davidsona – obecnego partnera Kim Kardashian.
Zobacz również
Pierwszy post, jaki raper dodał po przerwie, prezentuje tajemnicze opakowanie z charakterystycznymi złotymi łukami McDonald’s. Do zdjęcia została dołączona informacja o nadchodzącej współpracy z siecią fast foodów w zakresie projektowania opakowań.
Zespół Ye współpracuje z projektantem przemysłowym Naoto Fukasawą, aby na nowo wymyślić opakowanie McDonald’s – czytamy w poście Kanye Westa.
Minimalistyczne, transparentne pudełko pojawiło się także na 24 godziny w Stories na Instagramie rapera. Zdjęcie zostało opatrzone napisem „Next week it’s the fries” nawiązującym do jednego utworów Westa z 2005 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Choć na razie McDonald’s milczy, wśród internautów krążą podejrzenia, że Kanye to kolejna gwiazda, która „stworzy” nowe pozycje w menu sieci i zapakuje je w specjalne pudełka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyświetl ten post na Instagramie
Kanye nieraz dał się poznać jako wielki fan giganta fast foodów. W 2018 roku zadeklarował na Twitterze, że jego ulubioną restauracją jest McDonald’s. W odpowiedzi na to wyznanie sieć Burger King opublikowała komentarz, który szybko docenili internauci na całym świecie. West pojawił się także w tegorocznej reklamie McDonal’s na Super Bowl, w której wystąpił jako jeden z klientów drive-thru.
Czy McDonald’s zdecyduje się na kolejną współpracę z raperem, który słynie z kontrowersji i dopuszcza się naruszenia zasad mediów społecznościowych dotyczących mowy nienawiści i nękania?
Dotąd informacje o współpracy sieci z Kanye Westem nie zostały oficjalnie potwierdzone ani przez firmę, ani przez Naoto Fukasawę.
fot. Kanye West Archives & Media; instagram.com/kanyewest