Do głównych wyzwań Katarzyny należy wypracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingu i komunikacji dla marki 7R.
Katarzyna Dorocińska jest profesjonalistką z 25-letnim doświadczeniem w obszarze projektowania graficznego, PR i marketingu, które zdobywała w Polsce, Anglii i Rosji. Przed dołączeniem do 7R przez siedem lat pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji i marketingu w Colliers International w Warszawie, gdzie m.in. powołała i rozwinęła dział property marketingu. Kierowała zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii oraz kampanii marketingowych i komunikacyjnych Colliers, a także działania wspierające sprzedaż i budowanie marki osobistej ekspertów firmy. W 7R stanęła na czele działu marketingu i komunikacji, gdzie odpowiada za kreowanie i umacnianie wizerunku marki dewelopera oraz jego obiektów.
Zobacz również
Z branżą nieruchomości Katarzyna związana jest od 2005 r. W pracy łączy szeroką wiedzę na temat sektora oraz umiejętności kreatywne, które doskonaliła m.in. jako Senior Designer w Colliers CRE w Londynie. Wcześniej związana była z branżą reklamową, w której zdobywała doświadczenie jako dyrektor kreatywny w moskiewskiej grupie Ascott, czy Senior Art Director w agencji LOWE GK. W swoich projektach kładzie silny nacisk na niestandardowe pomysły marketingowe, podążające za cyfrowymi trendami. Dąży do tworzenia zintegrowanych strategii marketingu i PR, skupiając się na wysokiej jakości treściach i digital marketingu.
– Dołączenie do 7R to ważny moment w mojej karierze, który traktuję jako bardzo ciekawą szansę na realizację kolejnych inspirujących projektów. Od lat obserwuję rozwój tego dewelopera na polskim rynku magazynowym i podziwiam drogę, którą firma przeszła, aby znaleźć się w top 3 graczy swojego sektora. Wykorzystam moją wiedzę i najlepsze doświadczenia, aby stworzyć unikalną w branży magazynowej strategię marketingową, opartą o wysokiej klasy działania komunikacyjne oraz brandingowe, z mocnym wykorzystaniem kanałów digital – mówi Katarzyna Dorocińska, Head of Marketing and Communications w 7R.
Katarzyna ukończyła warszawską Akademię Sztuk Pięknych, a w ubiegłym roku obroniła na tej samej uczelni doktorat w zakresie sztuk plastycznych, w dyscyplinie – sztuki piękne. Jest laureatką III edycji konkursu Top Woman in Real Estate w kategorii PR & Marketing.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing