Katarzyna Mauer w dziale Performance na stanowisku client partner odpowiada za rozwój i zarządzanie działem realizującym projekty m.in. dla Premium Mobile, a2mobile, Nationale-Nederlanden i STS.
Mauer związana jest z branżą mediów cyfrowych od 2008 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych i domach mediowych, takich jak Hypermedia, Carat Poland, Starcom, czy Mastermind Media. Pracowała również w dziale strategii Biura Reklamy TVN Media.
Zobacz również
Przed dołączeniem do FormUp pełniła stanowisko client service director, odpowiadając między innymi za rozwój i koordynację kampanii w mediach digital dla marek międzynarodowych i polskich.
W portfolio najważniejszych klientów posiada: Super-Pharm, Marki Grupy Żywiec (Żywiec, Heineken, Warka, Desperados, EB, Królewskie, Leżajsk, Tatra, Specjal, Strongbow), Marki Mondelez International (Milka, Prince Polo, Belvita, Lubisie, Jacobs, Tassimo), Marki General Motors (Opel, Chevrolet, Saab), H&M, Reebok, Adidas oraz Cyfrowy Polsat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]