Zasady były proste: wystarczyło przyjść do Galerii Madison, za pomocą urządzenia mobilnego zrobić check-in, pokazać go hostessie i w zamian odebrać kawę.
Dla tych, którzy nie posiadają urządzeń mobilnych, na fan page’u Galerii Madison uruchomiono aplikację umożliwiającą generowanie kuponu, który po wydrukowaniu, można było zamienić na kawę.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Trzecim sposobem na odebranie darmowej kawy było posiadanie Karty Stałego Klienta (można ją wyrobić via aplikacja ‘formularz’ na fanpage’u) i okazanie jej hostessie.
Podsumowanie akcji na trzy godziny po jej zakończeniu:
- 250 rozdanych kaw
- 62 check-in’y
- 33 nowych fanów
- 29 pobranych kuponów.
Weekendowe wydarzenie była zapowiedzią całego cyklu akcji związanych z nową strategią komunikacji: „Madison – miejsce spotkań.” Pełen obraz akcji i jej zasięg będzie można ocenić na kilka dni po.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Za pomysł i przeprowadzenie akcji odpowiedzialna była agencja Brandish
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oto galeria zdjęć z akcji: