„Każdy ma takie wybory, na jakie zasłużył” – Wild Turkey i agencja social media Lyrebird z pierwszym głosowaniem live dla marki alkoholowej w Polsce

Social media wciąż żyją wyborami prezydenckimi w Ameryce. Marka Wild Turkey i agencja Lyrebird zorganizowały real-time marketingową relację live, w której użytkownicy Facebooka wybierali między dwoma rodzajami amerykańskiej whiskey – Wild Turkey 81 i Wild Turkey 101.
O autorze
1 min czytania 2016-11-21

Dzięki relacji live na profilu Wild Turkey Polska w zaledwie 4 godziny udało się dotrzeć organicznie aż do 50% fanów. W tym czasie na post zareagowało 221 osób, a wyświetliło go aż 4,9 tys. użytkowników. To pierwsza taka akcja w Polsce przeprowadzona na profilu alkoholowym.

Ta akcja pozwoliła nam połączyć najbardziej angażujące formy na Facebooku – RTM oraz głosowanie reakcjami – a wszystko to w czasie rzeczywistym, co dodatkowo zwiększyło zainteresowanie. To tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że wszelkie działania live to nowy trend w social mediach, który na pewno będzie się rozwijał – mówi Marta Djakon, social media specialist w Lyrebird.

Relacja jest dostępna pod linkiem.

Lyrebird to wyspecjalizowana w mediach społecznościowych komórka należąca do struktur They.pl Digital Marketing Agency. Lyrebird odpowiadał również m.in. za walentynkową akcję guerilla marketingową „Nie daj się oswoić” dla Wild Turkey na Tinderze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing