Dzięki relacji live na profilu Wild Turkey Polska w zaledwie 4 godziny udało się dotrzeć organicznie aż do 50% fanów. W tym czasie na post zareagowało 221 osób, a wyświetliło go aż 4,9 tys. użytkowników. To pierwsza taka akcja w Polsce przeprowadzona na profilu alkoholowym.
Ta akcja pozwoliła nam połączyć najbardziej angażujące formy na Facebooku – RTM oraz głosowanie reakcjami – a wszystko to w czasie rzeczywistym, co dodatkowo zwiększyło zainteresowanie. To tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że wszelkie działania live to nowy trend w social mediach, który na pewno będzie się rozwijał – mówi Marta Djakon, social media specialist w Lyrebird.
Zobacz również
Relacja jest dostępna pod linkiem.
Lyrebird to wyspecjalizowana w mediach społecznościowych komórka należąca do struktur They.pl Digital Marketing Agency. Lyrebird odpowiadał również m.in. za walentynkową akcję guerilla marketingową „Nie daj się oswoić” dla Wild Turkey na Tinderze.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing