Dzięki relacji live na profilu Wild Turkey Polska w zaledwie 4 godziny udało się dotrzeć organicznie aż do 50% fanów. W tym czasie na post zareagowało 221 osób, a wyświetliło go aż 4,9 tys. użytkowników. To pierwsza taka akcja w Polsce przeprowadzona na profilu alkoholowym.
Ta akcja pozwoliła nam połączyć najbardziej angażujące formy na Facebooku – RTM oraz głosowanie reakcjami – a wszystko to w czasie rzeczywistym, co dodatkowo zwiększyło zainteresowanie. To tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że wszelkie działania live to nowy trend w social mediach, który na pewno będzie się rozwijał – mówi Marta Djakon, social media specialist w Lyrebird.
Zobacz również
Relacja jest dostępna pod linkiem.
Lyrebird to wyspecjalizowana w mediach społecznościowych komórka należąca do struktur They.pl Digital Marketing Agency. Lyrebird odpowiadał również m.in. za walentynkową akcję guerilla marketingową „Nie daj się oswoić” dla Wild Turkey na Tinderze.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing