Za nami premiera 27. sezonu „Top Gear”. Zmienili się prowadzący, ale formuła programu jest taka sama – to nadal efektowne show i prawdziwe moto-emocje. Kilka dni przed emisją pierwszego odcinka ruszyła szerokozasięgowa kampania programu. Ma ona o tyle ciekawą formułę, że każdy nowy odcinek to komunikacja premiery, która pod względem mediowym obejmuje zarówno kanały online, jak i offline.
Kampania będzie trwała do ostatniego odcinka serii, czyli do 9. sierpnia. Obejmuje ona zarówno kampanię w TV z emisją 5-sec. spotów na kanałach tematycznych z grupy Polsat i 30-sec. spot na Polsacie. Komunikacja obejmuje szerokozasięgowe serwisy oraz działania paid social na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo prowadzona jest kampania w modelu programmatycznym oraz angażujące działania jak np. ankiety na natemat.pl oraz kampania w sieci justwifi.
Zobacz również
W ramach działań realizowane są również działania influencer marketingowe. We współpracy z agencją GetHero i Rezigiuszem, jednym z najpopularniejszych influencerów w Polsce (ponad 3,5 mln subskrybentów na YT i ponad 1 mln na IG) powstał wyjątkowy film z udziałem Stiga. Odcinek, w którym youtuber znany z zamiłowania do motoryzacji i szybkiej jazdy staje na torze wyścigowym oko w oko z owianą legendą gwiazdą „Top Gear”, miał premierę w środę 17 lipca na YouTubie na kanale @reZigiusz. Pierwszego dnia po emisji film trafił na 6 miejsce listy “Na czasie” YouTube! Do dziś obejrzało go już prawie 850 000 internautów.
Za kreację i adaptację materiałów globalnych do kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która przygotowała również formaty wideo na kanały online. Za działania influencer marketingowe odpowiada agencja Labcon.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]