Zgodnie z badaniami, 87% Australijczyków uważa, że dojazd do pracy to idealna okazja na przerwę oraz skorzystanie z chwili dla siebie, jednak jest coś, co może to zepsuć. Mowa o spotkaniu kogoś znajomego. Aż 59% osób poruszających się komunikacją miejską chciałoby być niewidocznych podczas podróży.
Bluza „niewidka” od marki KitKat
W nawiązaniu do tych potrzeb, VML oraz KitKat stworzyły limitowaną edycję dwustronnej bluzy z kapturem, która posiada wzór przypominający ten, jakim pokryte są siedzenia w środkach transportu publicznego.
Bluzy zostały wyposażone w TOTALZIP, czyli suwak, dzięki któremu można je zapiąć aż po sam czubek głowy. W projekcie nie zabrakło również specjalnej kieszeni przeznaczonej do przechowywania batonika KitKat oraz wyposażonej w materiał, który sprawia, że przysmak nie będzie się topił.




fot. KitKat
Bluza dostępna jest na stronie KitKat dedykowanej kampanii.
Kampania jest promowana w mediach społecznościowych, w wideo online i OOH. Wspierają ją również działania influencerów skoncentrowane na Melbourne i Sydney, czyli najbardziej ruchliwych węzłach komunikacji miejskiej w Australii.


– Misją KiKat jest zapewnienie Australijczykom lepszych przerw. Nasze bluzy z kapturem KitKat Commuter Camo to zabawny sposób, aby zachęcić dojeżdżających do pracy do traktowania dojazdu do pracy jako przerwy i powiedzenia: „Bez gadania, po prostu zrób sobie przerwę” – mówi Shannon Wright, szefowa marketingu słodyczy w Nestlé.
– Najlepsze kreatywne pomysły rodzą się z czerpania z kultury w sposób, który prawdziwie łączy ludzi, wywierając na nich wpływ, a jednocześnie wnosząc realną wartość do ich życia. A jeśli przy okazji uda nam się ich rozśmieszyć, tym lepiej. Commuter Camo jest tego doskonałym przykładem, przekształcając prostą, łatwą do zrozumienia refleksję w coś zabawnego i niezapomnianego – dodaje Richard Williams, dyrektor ds. rozwoju grupy w VML Melbourne i Sydney.