Wakacje, choć pełne przygód i beztroski, niejednokrotnie związane są także ze stresem spowodowanym dodatkowymi wydatkami, które trzeba ponieść, by wyjechać na wymarzony urlop. Doskonale rozumie to Klarna – globalna sieć płatności i zakupów, wspierana przez sztuczną inteligencję. W swojej najnowszej kampanii „Zakupy last minute. Płatność na spokojnie” szwedzki fintech wspólnie z wybranymi sklepami partnerskimi przypomina, że dzięki elastycznej usłudze „Zapłać za 30 dni” decyzje i wydatki związane z wakacjami − także tymi planowanymi na ostatnią chwilę − można podjąć w sposób przemyślany, korzystając z możliwości odroczenia płatności o 30 dni bez odsetek.
− Przed wyjazdem na wakacje każdy z nas stoi przed ważnym pytaniem: co ze sobą zabrać? Oczywiście, najlepiej byłoby stworzyć listę rzeczy i przygotować się kilka tygodni wcześniej, ale życie często płata nam figle, a plany mogą zmieniać się w ostatniej chwili. Klarna doskonale rozumie tego typu sytuacje, dlatego dajemy naszym klientom możliwość skorzystania z elastycznych metod płatności i odroczenia terminu zapłaty, bez dodatkowych kosztów, aby mogli w pełni czerpać radość z letniego wypoczynku – mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, marketing manager B2C w Klarnie. − Konsumenci, wybierając usługę „Zapłać za 30 dni”, mogą czuć się pewnie i komfortowo podczas wakacyjnych zakupów last minute. Bez względu na to, czy potrzebują nowych okularów przeciwsłonecznych, kremu do opalania, czy kostiumu plażowego, mają możliwość sprawdzenia zakupu przed dokonaniem płatności. To daje im pewność, że kupują to, odpowiada ich oczekiwaniom i pozwala uniknąć niepotrzebnego stresu związanego z dodatkowymi wydatkami – dodaje.
Zobacz również
Bezpieczna alternatywa dla tradycyjnego kredytu
Rynek płatności odroczonych to obecnie jeden z najsilniejszych trendów polskiego e-handlu. Według badania „Shopping Pulse” przeprowadzonego przez Klarnę, blisko 50 proc. polskich konsumentów dokonując zakupów w Internecie woli skorzystać z nieoprocentowanej usługi „Zapłać za 30 dni”, którą oferuje szwedzki fintech, niż korzystać z tradycyjnych kart kredytowych (17 proc.). Co więcej, aż 69 proc. respondentów przyznało, że są pozytywniej nastawieni do sprzedawców oferujących możliwość odroczenia płatności. Wpływa na to przede wszystkim możliwość wcześniejszego przetestowania produktu, przymierzenia go i sprawdzenia, czy odpowiada ich potrzebom, jeszcze przed dokonaniem zapłaty.
Najnowsza kampania Klarny „Zakupy last minute. Płatności na spokojnie” prezentuje znane i lubiane wśród polskich klientów marki tj. Ray Ban, House, Kubota, eZebra, Surf Inc, Grail Point oraz God Save Queens, które wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom i oferują swoim klientom płatności w stylu #smoooth, tym samym zapewniając im większą swobodę przy dokonywaniu wakacyjnych zakupów.
Kampania startuje z początkiem czerwca i potrwa przez cały miesiąc. W kampanii zostały wykorzystane spektakularne nośniki reklamy zewnętrznej (OOH) w Warszawie oraz kanały digital – social media i display. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada zespół Klarny. Media zaplanował i kupił dom mediowy EssenceMediacom. Działania komunikacyjnie wspiera Havas PR Warsaw.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing