Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

„Puszcza Białowieska bez sequela”: kultowe kino w kampanii społecznej Podlaskiego

kampania Podlaskie Puszcza Białowieska
Województwo Podlaskie ruszyło z kampanią kreatywną nawiązującą do klasyków kinowych, a zachęcającą do udziału w trwających konsultacjach społecznych w sprawie ochrony Puszczy Białowieskiej.
O autorze
1 min czytania 2025-08-05

Województwo Podlaskie w ramach kampanii zachęca tym razem do wzięcia udziału konsultacjach społecznych w sprawie ochrony Puszczy Białowieskiej.

Kampania w filmowym klimacie

W ramach akcji powstała seria plakatów nawiązujących do klasyków kina. Kreacje są stylizowane na afisze z nawiązaniami do tytułów takich jak: „E.T.”, „Niekończąca się opowieść”, „Wielkie piękno”, „Dzikość serca” czy „Avengers. Endgame”. Hasło akcji również nawiązuje do tematyki filmowej: „Puszcza Białowieska. Jedyna taka premiera. Bez sequela.”.

Każdy z plakatów poświęcony jest innemu aspektowi Puszczy: majestatycznym żubrom, bioróżnorodności, długowieczności ekosystemu.

– Chcieliśmy w prosty, zrozumiały i emocjonalny sposób pokazać, że puszcza jest dziedzictwem nas wszystkich – tak jak kultowe dzieła kultury. Trudno sobie wyobrazić świat bez nich. Razem mamy moc, by puszcza pozostała w „repertuarze świata” – bo jeśli ją stracimy, drugiej szansy nie będzie – podkreśla Katarzyna Stempniak z agencji White Bits, liderka projektu. 

Kampania została opublikowana na kanałach social media Województwa Podlaskiego. Za realizację odpowiada agencja White Bits. 

Konsultacje społeczne w sprawie Planu Zarządzania Obiektem Światowego Dziedzictwa Białowieża Forest trwają do 18 sierpnia 2025 r. Szczegóły na stronie Instyturu Ochrony Środowiska.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS „Tylko cisza i spokój”: nowa kampania kreatywna Podlaskiego

PS2 „Co NAPRAWDĘ straszy?”: Halloweenowa kampania społeczna województwa podlaskiego i Lasów Państwowych przeciwko śmieceniu w lasach

PS3 Podlasie podbija sieć kampanią na temat bezpieczeństwa w zimie