Podlasie podbija sieć kampanią na temat bezpieczeństwa w zimie

Podlasie podbija sieć kampanią na temat bezpieczeństwa w zimie
Po entuzjastycznym przyjęciu przez internautów letniej odsłony kampanii promocyjnej, województwo podlaskie wraca z jej zimową wersją. Do zachowania bezpieczeństwa podczas zabaw na stoku ponownie zachęcają zwierzaki wygenerowane z wykorzystaniem AI.
O autorze
2 min czytania 2024-01-16

,,Minus ŁOŚiem? Ubierz się ciepło!” – przestrzega zabawny zwierzak z plakatu promującego województwo podlaskie. To nie pierwsza taka akcja tego regionu Polski. Tym razem, do haseł ,,kask na bezpieczne dROGI” czy ,,broń BOBRZE bez kasku!” i innych humorystycznych powiedzonek odwołujących się do aktywnego spędzania czasu na Podlasiu, dołączyły slogany związane z bezpieczeństwem w zimie.

fot. Materiały prasowe White Bits

Podlasie podbija social media

Podobnie jak we wcześniejszych kampaniach, województwo podlaskie postawiło na żart słowny i śmieszne ilustracje w znanym już z wcześniejszych odsłon kampanii stylu. W wygenerowaniu tych drugich pomogła sztuczna inteligencja, a pomysł szybko podbił internet. Najnowsza akcja promocyjna regionu północno – wschodniej Polski prowadzona jest na Facebooku, Instagramie i LinkedInie, a pod kolejnymi publikowanym kreacjami wprost roi się od pozytywnych komentarzy. ,,Czapki z głów za tak profesjonalnie zrobioną akcję!” – pisze jedna z internautek. ,,Przepiękna kampania. Mnie urzekł łoś w ocieplaczach na łopatach” – wtóruje jej inna.

Źródło: Facebook

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sumie, posty związane z kampanią pod wspólnym tytułem ,,W Podlaskiem zjeżdżam z kaskiem” (w lecie: ,,W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”) zdobyły ponad półtora tysiąca reakcji i liczba wciąż rośnie, a w sieci pojawiły się przecież zaledwie kilka dni temu. Za ten niekwestionowany sukces odpowiada agencja White Bits, z którą przedstawiciele województwa podlaskiego współpracowali również w ubiegłych latach.

Podlasie — na wypoczynek aktywny i slow

Leżące w północno — wschodniej Polsce, ze stolicą w Białymstoku, województwo podlaskie słynie przede wszystkim z żubrów w Białowieskim Parku Narodowym i malowniczego obszaru zwanego Krainą Otwartych Okiennic. Nie każdy jednak wie, że w tym rejonie kraju znaleźć można również m.in. wzniesienia, które świetnie nadają się na rodzinne wypady narciarsko — snowboardowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Nie każdy wie, że w regionie prężnie działa kilka ośrodków narciarskich – takich jak WOSiR Szelment. Położony wśród malowniczych wzgórz i jezior Suwalszczyzny, ma rozbudowaną infrastrukturę, jest przyjazny dla początkujących narciarzy i pozwala na połączenie wypoczynku aktywnego i slow — podkreśla Artur Kosicki, Marszałek województwa podlaskiego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

I właśnie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas ,,białego szaleństwa” zachęca najnowsza akcja ze zwierzętami w rolach głównych. ,,Zwolnij! Warchlaczki na oślej łączce!” – nawołuje tekst na plakacie, a internauci wprost szaleją za tymi prostymi i wywołującymi uśmiechy na twarzach przekazami z kolorowych grafik.

fot. Materiały prasowe White Bits

Czy reklamy województwa podlaskiego już niebawem staną się treściami wyczekiwanymi równie mocno, co świąteczne spoty Allegro? Trudno przesądzać, jednak najnowsze kreacje Podlasia z pewnością przysporzą regionowi wielu fanów.

PS Podlasie wie, jak mówić o bezpieczeństwie na drogach. Kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”

„Broń BOBRZE bez kasku”, m.in. takie hasła pojawiają się na grafikach promujących najnowszą akcję. Województwo podlaskie prowadzi kampanię, która ma zwracać uwagę na bezpieczeństwo rowerzystów na drogach.

PS2 „Żubr zaprasza na Podlasie” – wyjątkowa kampania marki

Marka piwa prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.