Współpraca umacnia pozycję Mokka jako lidera usług BNPL (buy now, pay later) w Europie Środkowo-Wschodniej.
Klienci KROSS coraz częściej oczekują zróżnicowanych form finansowania zakupów. Obserwując ten trend postanowiliśmy uzupełnić dostępne formy finansowania w salonach KROSS i wprowadzić usługę płatności odroczonych. Współpraca z Mokka to duże wsparcie dla Klientów salonów KROSS – 10 rat 0% jest dostępnych po odpowiedzi na zaledwie 6 pytań w procesie rejestracji, dzięki czemu proces odroczenia płatności jest szybki i intuicyjny – podsumowuje Filip Wojciechowski, CEO KROSS S.A.
Zobacz również
Dzięki rozwiązaniom Mokka klienci mają możliwość dokonania zakupów w salonach stacjonarnych KROSS z możliwością odroczenia płatności o 30 dni. Klienci mogą też skorzystać z wygodnych systemów ratalnych i rozłożyć płatność za zakupy do nawet na 10 miesięcy. W ramach promocji, która potrwa do 19.10.2022 r. klienci mogą kupić rowery, ale także komponenty i akcesoria rowerowe, czy też odzież sportową, i zapłacić za nią później, rozkładając płatność na 10 nieoprocentowanych rat.
Sieć partnerów Mokka systematycznie rośnie, dzięki czemu nasze usługi dostępne są już w ponad 500 punktach sprzedaży w całej Polsce, a także u partnerów prowadzących sprzedaż internetową. Dzięki współpracy z Mokka nasi partnerzy zyskują również łatwiejszy dostęp do systemów płatności odroczonych w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, co jest szczególnie istotne dla sieci handlowych prowadzących sprzedaż za granicą – dodaje Marek Biernacki, CEO Mokka w Polsce.
Klienci KROSS będą mogli zarządzać swoimi zakupami, korzystając z aplikacji mobilnej Mokka, w ramach której każdy zalogowany użytkownik ma dostęp do historii zakupów, harmonogramu spłat, powiadomień o specjalnych ofertach dostępnych tylko dla użytkowników, a także do wygodnej spłaty swoich zobowiązań.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Usługi typu „kup teraz, zapłać później” zdobywają popularność na całym świecie wśród wiodących sprzedawców i młodszych, aktywnych konsumentów. Oczekuje się, że globalny rynek BNPL osiągnie prawie 700 mld USD do 2025 roku, z czego Europa będzie stanowić największy rynek generujący ponad 45% całkowitego wolumenu, z CAGR (ang. Compound Annual Growth Rate) na poziomie +67% od 2019 do 2025 roku. W Polsce już 30% sklepów internetowych udostępnia płatności odroczone. Przewiduje się, że w przeciągu najbliższych 5 lat, odsetek płatności z wykorzystaniem produktów BNPL będzie rosnąć o 30% rocznie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing