Kobiety kochają diamenty – wyniki loterii Elseve L’Oréal Paris i Blueberry Group

6 października skończyła się trwająca od 2 września ogólnopolska loteria promocyjna „Kobiety kochają diamenty”, przygotowana dla Elseve L’Oréal Paris przez Blueberry Group.
O autorze
1 min czytania 2013-10-24

Wyniki loterii są dowodem na to, że… kobiety rzeczywiście kochają diamenty. Założone KPI zostały przekroczone o 80%. W ciągu 5 tygodni w loterii zanotowano aż 271 279 zgłoszeń!

Do tak spektakularnego sukcesu przyczynił się innowacyjny mechanizm informowania o nagrodach w loterii. Aby wygrać, należało zakupić dowolny produkt marki Elseve, zachować paragon i dokonać zgłoszenia za pomocą SMS-a. Dzięki SMS-owi zwrotnemu uczestnik od razu dowiadywał się czy wygrywa! A jeśli nie wygrał – otrzymywał drugi los.

Zwycięzcy byli wyłaniani przez kolejnych pięć tygodni, w codziennych oraz cotygodniowych losowaniach. Czekały na nich atrakcyjne nagrody, m.in. karty przedpłacone o łącznej wartości 50 tys. zł, złota biżuteria Apart z diamentami oraz zegarki marki Michael Kors.

Organizatorem loterii „Kobiety kochają diamenty” była agencja Blueberry Group, która zgodnie z potrzebami Klienta stworzyła mechanizm loterii oraz odpowiadała za jej obsługę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing