Podczas wydarzenia wysłuchamy dwóch prelekcji, a ich tematami będą: content w digital PR oraz brand suitability. Wystąpią: Joanna Berlińska, founder, head of growth, Lightscape, szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska oraz Szymon Szmigiel, managing director, Channel Factory. DIMAQ Voice Online odbędzie się 29 marca, w godzinach 15.00 – 16.20, na platformie LiveWebinar.
Prelekcja I, godz. 15:05: „Dlaczego Twój content nie dociera do odbiorców? 4 główne błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations.”
Joanna Berlińska, founder, head of growth, Lightscape; szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska
Zobacz również
Wraz z nasilającą się niechęcią użytkowników do reklam i rosnącą liczbą adblocków, marki coraz odważniej sięgają po działania digital PR i content organiczny. Niestety nie zawsze poniesione nakłady przynoszą zakładane efekty. Nawet jeśli uda się zaistnieć z contentem w TOP10, nie oznacza to, że treści zainteresują użytkowników i doprowadzą do interakcji z marką. W czym więc tkwi problem? Jak sprawić, aby treści zostały zauważone i pracowały na rzecz Twojego brandu?
Z tej prezentacji dowiesz się:
- Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations?
- Jak budować treści marki, aby zostały zauważone i dotarły do odbiorców?
Prelekcja II, godz. 15:40: „Brand Suitability to nowe Brand Safety. I dlaczego ma znaczenie.” Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szymon Szmigiel, managing director, Channel Factory
Według przewodnika „Brand Safety & Suitability” opublikowanego przez IAB Europe, 82% marketerów uważa, że emisja reklamy przy nieodpowiednich treściach wpływa znacząco na reputację marki. Źle dopasowane treść mają wpływ na intencje zakupowe, zmniejszają wpływ innych reklam marki, a także znacząco wpływają na zaufanie do niej. Dopasowanie i adekwatność treści (brand suitability) to spektrum, które może się różnić w zależności od miejsca, marki i kampanii. Większość marek emituje się w środowisku brand safety, ale praktycznie żadna nie jest zainteresowana właściwym dopasowaniem treści.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
Zostań prelegentem DV Online!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności),
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek,
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki
Partner technologiczny: LiveWebinar