Rezultatem rozpoczętej w 2018 roku współpracy Czteryczwarte z Carlsberg Vietnam był już design piwa Halida i Carlsberg Draught. Teraz przyszła kolej na markę tradycyjnego wietnamskiego piwa Huda. W ostatnim czasie polska agencja przeprowadziła redesign dwóch wariantów z segmentu sub-premium: Huda Ice i Huda Festival. Celem liftingu opakowań Huda Ice było podkreślenie nowoczesnego i orzeźwiającego charakteru produktu, co uzyskano dzięki wprowadzeniu lodowych ornamentów, takich jak kwiaty i jaskółki symbolizujące świeżość i ożywienie.
Efektem pracy nad marką Huda Festival jest z kolei key visual i nowe opakowania dla piwa produkowanego z myślą o licznych lokalnych festiwalach odbywających się w Wietnamie. Różnego rodzaju festiwale są zazwyczaj dużym wydarzeniem kulturalno-rozrywkowym i w każdej prowincji kraju stanowią wspaniałą okazję do wspólnego świętowania i spędzania razem czasu. Ten radosny, wspólnotowy charakter piwa Huda Festival podkreśla wybrana przez projektantów Czteryczwarte kolorystyka oraz dynamiczny, przestrzenny motyw zwierzęcy
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]