„Nestlé porusza Polskę” to inicjatywa, która ma na celu zachęcenie Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego. Za koncept organizowanej z okazji 150-lecia Nestlé akcji, a także jej większościową realizację odpowiedzialna jest agencja 4Frame.
„Porusz swoją okolicę” – konkurs dla gmin
Pierwszym, trwającym już, etapem akcji jest konkurs dla gmin, w ramach którego firma pomoże ich mieszkańcom dbać o swoją kondycję fizyczną fundując 16 siłowni plenerowych (po jednej w każdym województwie). Zwycięskie lokalizacje zostaną wyłonione na podstawie wyników ogólnopolskiego głosowania konsumentów. Do tej pory od startu konkursu oddano już ponad 5 milionów głosów.
Zobacz również
9 maja swoją premierę mają dwa spoty, których celem jest zachęcanie Polaków do oddawania głosów w konkursie. Występuje w nich ambasador akcji – mistrz świata i złoty medalista olimpijski w łyżwiarstwie szybkim Zbigniew Bródka. Spoty emitowane wykorzystywany będą zarówno w telewizji, jak i w Internecie.
Loteria konsumencka
Drugi etap akcji przewiduje aktywizację konsumentów poprzez działania w punktach sprzedaży oraz ogólnopolską loterię, w której co tydzień do wygrania będzie 10 kart do Decathlonu na sprzęt sportowy o wartości 1000 zł, a codziennie rodzinny wyjazd do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Cetniewie. Loteria wystartowała 5 maja i potrwa do 30 czerwca. Paragony biorące udział w loterii należy rejestrować na dedykowanej kampanii stronie www.nestleporusza.pl
Loteria komunikowana będzie w Internecie, w punktach sprzedaży przy pomocy materiałów POS, a także w telewizji. Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowany został specjalnie dedykowany loterii spot.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Autorem koncepcji obu rodzajów spotów (loteryjnego i konkursowych) jest 4Frame. Przy ich realizacji agencja współpracowała z Papaya Films. Za postprodukcję odpowiada Studio Miło, a za udźwiękowienie Studio Głośno. Reżyserem obu spotów jest Piotr Onopa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania prowadzona będzie do końca czerwca.