Marvipol Development dynamicznie rozwija swoją działalność w segmencie nieruchomości premium. Jego luksusowa inwestycja Unique Tower doczekała się własnego zapachu. Perfumy Unique Sense mają symbolizować jej ekskluzywny charakter, jednocześnie nawiązując do nazwy kompleksu. Zapach jest przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Został stworzony z myślą o osobach, które cenią wysoką jakość oraz nieszablonowe, oryginalne rozwiązania, a także pragną czerpać z życia to, co najlepsze. Perfumy dostępne są wyłącznie dla klientów Marvipol Development i będą wręczane w formie upominku od dewelopera nabywcom apartamentów w kompleksie Unique Tower. Podobna kompozycja zapachowa będzie unosiła się także we wnętrzach inwestycji. Perfumy będą doskonałym uzupełnieniem eleganckiej architektury budynku i jego designerskich części wspólnych. Podkreślą prestiżowy charakter inwestycji oferującej pięciogwiazdkowe udogodnienia, a także wysoce spersonalizowane usługi typu concierge, room service czy serwis sprzątający.
W kompleksie Unique Tower znajdzie się nowoczesny obiekt prestiżowej marki hotelowej Royal Tulip oraz wysokiej klasy apartamenty mieszkalne z widokiem na warszawski skyline. Perfumy powstały we współpracy z perfumerią Mo61Perfume Lab.
Zobacz również
– Unikalną gamę zapachów otwiera aromatyczna mieszanka nut głowy: limonki kaffir i morskiej woni wodorostów. Oryginalne połączenie składników nut serca – żywic labdanum i galbanum, szlachetnych nut drzewa sandałowego i cedrowego oraz wyrafinowanych zapachów kawy i tytoniu charakteryzuje się zmysłowością i elegancją. Nuty bazy z kolei – uwodzicielski agar, zapach naturalnej skóry oraz kadzidła scalają oryginalną kompozycję o wyrazistej, urzekającej woni. W naszym odczuciu ten zapach idealnie oddaje prestiżowy charakter Unique Tower – opowiada Anna Juchimiuk, dyrektor marketingu Marvipol Development.
Stworzenie własnego zapachu to kolejny element kreowania przez dewelopera marki luksusowej. W październiku Marvipol Development rozpoczął również współpracę z polską aktorką Magdaleną Boczarską, która została ambasadorką jego inwestycji premium. Pierwszą odsłonę kampanii stanowił spot z udziałem aktorki, promujący m.in. Unique Tower.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell