Konferencja EastMedia już 21 października

Chcesz zdobyć wiedzę o najnowszych trendach w e-marketingu? Dowiedzieć się z jakich narzędzi należy korzystać, jak współpracować z agencjami marketingowymi lub freelancerami? Przyjdź 21 października br. na EastMedia – konferencję z zakresu marketingu internetowego.
O autorze
2 min czytania 2022-09-09

Po trzyletniej przerwie Białostocki Park Naukowo-Technologiczny reaktywuje EastMedia – największą i najbardziej rozpoznawalną konferencję poświęconą e-marketingu w północno-wschodniej Polsce. Jubileuszowa V edycja wydarzenia odbędzie się 21 października 2022 r. w BPN-T, w ramach projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów – Hub of Talents 2. Uczestnictwo w EastMedia będzie bezpłatne po uprzedniej rejestracji.

Konferencja EastMedia to kontynuacja wydarzenia cyklicznie organizowanego w latach ubiegłych (2015-2018) w BPN-T. Tradycyjnie podczas wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się znani praktycy branżowi z całego kraju. Uczestnictwo w EastMedia to również niepowtarzalna szansa na zdobycie wielu cennych kontaktów biznesowych. W poprzednich edycjach udział wzięło ponad 700 osób, a 37 prelegentów, ekspertów ze swoich dziedzin, mówiło m.in. o real marketingu, social mediach, analityce, budowaniu marki, kampaniach reklamowych czy też video marketingu.

Kto wystąpi?

W tegorocznej edycji konferencji zaprezentują się cenieni marketerzy, szkoleniowcy, pionierzy w swojej dziedzinie. Nie zabraknie również przedstawicieli lokalnej branży. Poruszą szerokie spektrum tematów z dziedziny e-marketingu, będzie mowa m.in o tym jakich narzędzi używać, jak współpracować z agencjami marketingowymi lub freelancerami. Swoimi doświadczeniami i historiami sukcesu podzielą się: Kacper Zdunek (ClickInStory), Dagmara Pakulska-Porembińska, Marcelina Lipska (F1Brand), Kacper Duras (Media Scope Group OÜ), Wojciech Biendzio (Bien Agencja), Adam Duda (Automation House), Justyna Brzezińska (Glosel: TaniaKsiazka.pl & Bee.pl), Grzegorz Powichrowski (CPTI) oraz Michał Gąsowski (Gansa.pl). Całość poprowadzi Jan Jankowski.

Do kogo skierowana?

Konferencja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, przedstawicieli startupów, którzy zlecają usługi marketingu internetowego na zewnątrz i chcieliby pogłębić swoją wiedzę na temat wymagań i efektów takich działań. Kolejną grupą docelową są oczywiście osoby zawodowo zajmujące się marketingiem internetowym, przedstawiciele „branży” z regionu, osoby zainteresowane tą tematyką, otwarte na poszerzanie swojej wiedzy i szukające nowych trendów i narzędzi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konferencja odbędzie się w ramach projektu „Platforma startowa dla nowych pomysłów – Hub of Talents 2”, który pomaga w rozwijaniu pomysłów biznesowych w formie startupów. Inkubowane są one zgodnie z indywidualnie zaplanowaną ścieżką rozwoju. Przedsiębiorcy pracują nad rozwojem pomysłu i modelu biznesowego. Korzystają przy tym z szeregu bezpłatnych usług (podstawowych i specjalistycznych), zmierzających do opracowania produktu (MVP). Obecnie trwa nabór do ostatniego cyklu inkubacji. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Udział w konferencji będzie bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji na stronie wydarzenia: eastmedia.com.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Liczba miejsc ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, Platforma startowa Hub Of Talents 2
Partner strategiczny: Bien Agencja
Partner: Hampton by Hilton Białystok
Patroni medialni: MamStartup, NowyMarketing, Marketer +, Białystokonline, Radio Białystok