– Performance Marketing Diamonds jest bardzo ważnym wydarzeniem w naszym kalendarzu, cieszę się, że możemy kolejny rok wspierać organizację konkursu. Jak pokazały poprzednie edycje wartość zdobytego wyróżnienia rośnie z każdym rokiem co nas utwierdza we współpracy z organizatorami. Po raz kolejny poznamy najlepsze projekty, zespoły oraz liderów, nowe trendy i kompanie w dużym sukcesem dla których wyróżnienie jest dopełnieniem realizacji celów tym razem na Gali w Gdańsku. Zachęcam do aplikowania i zgłaszania swoich kampanii do konkursu a jako członek Jury liczę na pozytywny ból głowy z wyborem najlepszych – komentuje Łukasz Woźnica, business development director, Apifonica.
Największą wartością konkursu Performance Marketing Diamonds jest jego międzynarodowy zasięg. To unikalna szansa możliwość dla polskich firm na pokazanie swoich projektów i osiągnięć poza granicami naszego kraju. Z kolei dla firm, które realizują kampanie performance marketingowe w innych krajach europejskich to możliwość prezentacji swojej działalności w Polsce. Zgłoszenia są przyjmowane tylko i wyłącznie w języku angielskim.
Zobacz również
– Jest nam niezmiernie miło, że możemy gościć Marketing Performance Diamonds 2022 w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku. Jako międzynarodowa platforma marketplace oferująca produkty w 100% cyfrowe (gry, oprogramowanie, subskrypcje, a od niedawna również NFT) od lat rozwijamy nasze możliwości w zakresie performance marketingu. Kinguin to firma o silnych gamingowych korzeniach. Stawiamy na nowe technologie i stale eksplorujemy najświeższe trendy w eCommerce. To właśnie ekspertyzę w tych obszarach chcemy wnieść do e-Izby – Marek Spadło, brand manager, Kinguin
Kampanie i projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:
Kategorie Ppodstawowe:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- the most effective mobile campaign
- the most effective lead generation campaign
- the most effective social media campaign
- the most effective SEM campaign
- the most effective affiliate program
- the most effective video campaign
- the most effective sales campaign
- the most effective use of influencer marketing in performance
- best pandemic effects
- long term performance cooperation
- the most effective content marketing campaign
- the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market)
- the integrated campaign of the year
Kategorie główne:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Media Publisher of the year
- Performance technology of the year
Udział w konkursie jest płatny. Zgłoszenia trwają do 23.02.2022.
Więcej informacji znajduje się na stronie: performancedaycee.com/pmdiamonds.
Regulamin konkursu można znaleźć na tej stronie.
Partnerzy konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2022: Apifonica i Kinguin.
Audyt nad przebiegiem konkursu sprawuje kancelaria Sowiński i Partnerzy.
Partnerzy Medialni: NowyMarketing, Ecommerce Europe, Komerso, Marketer+, Marketing przy kawie.