Wśród zwycięzców znalazła się iCEA Group – międzynarodowa agencja digital marketingu, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu.
Tegoroczna odsłona konkursu e-Izby została rozszerzona na cały rynek Unii Europejskiej, zdobywając tym samym rekordową liczbę zgłoszeń. iCEA Group zwyciężyła w kategorii „The most effective low-budget campaign” w bloku tematycznym „Strategy performance” z reklamą odwróconą „SEO is a waste of money”. W imieniu zwycięzcy nagrodę odebrał CEO Wojciech Haremza. Uroczysty finał konkursu odbył się 25 maja w Mokoto Events w Warszawie.
Zobacz również
– Zgłaszając nasz projekt do konkursu PMD EU 2023, chcieliśmy na własnym przykładzie udowodnić, że skuteczna kampania performance marketingu, to przede wszystkim kreatywna kreacja, a nie tylko milionowe budżety. Ten diament jest namacalnym potwierdzeniem, że mamy rację. Dziękujemy kapitule za docenienie naszej pracy. To wspaniałe uczucie znaleźć się w gronie uznanych firm, nie tylko z Polski, ale też całej Europy – powiedział Wojciech Haremza – CEO iCEA Group podczas gali rozdania nagród.
Zwycięstwo w konkursie to także dowód na to, że zespół marketingu iCEA Group tworzy inspirujące kampanie, które zyskują uznanie i stają się wiralowe, nawet poza branżą e-commerce. Przypomnijmy, że koncepcją reklamy odwróconej zainspirowała się m.in. Fundacja Kwiat Kobiecości – ogólnopolska organizacja wspierająca walkę kobiet z rakiem szyjki macicy, która za zgodą autorów zastosowała formułę „odwróconą” w swojej kampanii społecznej z udziałem aktorki Anny Dereszowskiej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kapituła V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, w skład której weszli eksperci digital marketingu i e-commerce w pierwszym etapie nominowała aż 49 najlepszych kampanii w 15 kategoriach. Obok iCEA Group wyróżnienie otrzymali m. in. SalesTube oraz Value Media w kategorii „The most effective retail media campaign”. W kategorii „The best campaign for international expansion” nagrodę uzyskały firmy: Sinsay (LPP S.A.) i Tradedoubler Polska, a tytuł „Brand of the Year” zdobył Decathlon oraz wielu wielu innych. W imieniu zwycięzców nagrodę odebrali członkowie zespołów zwycięskich firm.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS iCEA Group i oLIVE media podejmują współpracę
Dynamicznie zmieniający się rynek oraz przyzwyczajenia i zachowania klientów wymagają stałego aktualizowania sposobów komunikacji. Dzięki działaniom budującym wizerunek w sieci, przy jednoczesnym dbaniu o widoczność strony w wynikach wyszukiwania, firma zyska zaufanie klientów. Realizacja przemyślanej strategii wpłynie na jej dobrą reputację oraz pozytywny odbiór produktów i usług w świadomości użytkowników. To główne założenia współpracy partnerskiej, którą rozpoczęła iCEA Group i oLIVE media.