Infografika przede wszystkim pokazuje, że pozycjonowanie nie jest procesem, za który nie ponosi się kosztów oraz nie stoją żadne anonimowe narzędzia. Każda z przepytanych firm wydaje środki na utrzymanie własnej infrastruktury czy to w postaci serwerów dedykowanych lub hostingów i domen internetowych.
Firmy także kupują narzędzia, które wspierają proces pozycjonowania i monitorowania wyników oraz podnoszą kwalifikacje swoich pracowników. Zebrane dane zostały również posegmentowane w przekroju na trzy województwa: małopolskie, mazowieckie i śląskie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Infografika pierwotnie została opublikowana pod adresem www.silesiasem.pl/koszty-prowadzenia-firmy-pozycjonujacej-infografika, gdzie została wyjaśniona metodologia przygotowania danych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]