Kotui, KotoParówa i MineKotek, czyli „Przytul Kerfusia” — nowy program lojalnościowy Carrefour

W Carrefour rusza właśnie nowy program lojalnościowy związany z Kerfusiem – gwiazdą internetu. Akcja skierowana jest do najmłodszych, ale też do młodzieży, dla której Kerfuś stał się elementem popkultury.
O autorze
2 min czytania 2023-08-18

Klienci zyskują możliwość nabycia kerfusiowych pluszaków za połowę ceny, już przy pierwszych zakupach. Wśród nich jest m.in Kerfusiowa MasKotka czyli KotoParówa – zabawka znana z TikToka (dostępna również w wersji MasKota XXL). Nie brakuje też ciekawych pozycji, które warto zmieścić w szkolnym niezbędniku.

Kerfusiowy MineKotek, Kerfusiowe Kotui i MasKota

MasKota XXL to zabawna kocia poduszka w kształcie długiej parówki. Nic dziwnego, że takie maskotki szybko stały się trendem w mediach społecznościowych. WorKotek to pojemna torba-plecak z motywem Kerfusia, z regulowanymi szelkami, które zapewnią wygodę podczas używania plecaka na co dzień. Jest wygodny i trwały, a także łatwy do utrzymania w czystości. Kotui to piórnik z uśmiechniętą miną Kerfusia, który pomieści wszystkie drobiazgi i najważniejsze przybory szkolne.

Kerfusiowe produkty mają nie tylko unikalny charakter i styl, ale też są bardzo praktyczne. MasKota XXL, WorKotek czy Kotui z pewnością spodobają się nawet najbardziej wymagającym uczennicom i uczniom. A ze względu na atrakcyjną cenę, docenią je także rodzice.

Nowa oferta to okazja, by zdobyć gadżety popularnego Kerfusia – robotycznej maskotki Carrefour – za połowę ceny. Zasada jest prosta: wystarczy zrobić dowolne zakupy za min. 50 zł. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kerfuś cały czas podbija serca swoich fanów, którzy śledzą jego tournee,  przychodzą na spotkania, a w mediach społecznościowych obserwują jego konta oraz tworzą z nim własne historie. Jako influencer, dzięki zabawnym memom, filmikom i zdjęciom, osiąga milionowe zasięgi w popularnych serwisach, takich jak TikTok, Twitter czy Instagram. Cieszymy się, że możemy  spełnić  oczekiwania fanów i teraz każdy klient Carrefour może mieć swojego idola we własnym domu. I nie jest to ostatnia niespodzianka, jaką szykuje Kerfuś dla swoich miłośników w najbliższym czasie – mówi Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska.

Blask Kerfusia nie słabnie i sam robot zachęca, aby uważnie obserwować jego profile w mediach społecznościowych:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kerfuś też idzie do szkoły

To nie koniec niespodzianek! W ramach akcji Carrefour przygotował dla klientów także promocję na wszystkie bluzy i koszulki z motywem Kerfusia dostępne w ramach Kerfuś Official Store, które również będzie można kupić za połowę ceny przy zakupach za min. 50 zł. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bluzy i koszulki z Kerfusiem pozwalają wyrazić swój styl i sympatię do tego uroczego robo-kota. Są wykonane z wysokiej jakości materiałów, które zapewniają komfort i trwałość. Można je nosić zarówno do szkoły, jak i na co dzień. Kerfuś przygotował też dla swoich fanów szkolną serię artykułów, są wśród nich między innymi: bloki, teczki, worki na buty oraz piórniki.

Akcja „Przytul Kerfusia” trwa do 31 października lub do wyczerpania zapasów. Oferta dotyczy sklepów stacjonarnych. Rabat zostanie naliczony przy kasie. Na jednym paragonie może być jeden wybrany produkt objęty promocją.

Szczegóły i regulamin promocji dostępne są na stronie https://www.carrefour.pl/lp-przytulkerfusia.

PS Kerfuś otwiera swój e-sklep

Kerfuś to nie tylko sympatyczny asystent zakupów w Carrefour, ale także rozchwytywana gwiazda polskiego internetu, która oferuje koszulki i gadżety kolekcjonerskie ze swoją podobizną. Od 12 czerwca, artykuły sygnowane przez Kerfusia można kupić w sklepach stacjonarnych Carrefour i online.

PS 2 Lewiatan ma swojego własnego Kerfusia. Poznajcie robota Lewitec

Lewiatan idzie w ślady Carrefoura i wypuszcza swojego samodzielnego robota wspierającego sprzedaż w sklepach. Czy Lewitec tak samo podbije serca konsumentów jak Kerfuś?