Kerfuś to sympatyczny samojezdny robot, który od razu wzbudził ogromne zainteresowanie klientów chcących wejść z nim w interakcję. Ci chętnie chwalili się spotkaniem z robotem, udostępniając w popularnych serwisach społecznościowych tysiące zdjęć i nagrań. Sieć Carrefour pomogła mu nawet… zorganizować tournée po Polsce, aby mógł spotkać się z jak największą grupą swoich fanów, a także stworzyć własną kolekcję odzieży.
Sukcesu Kerfusia najwyraźniej pozazdrościła sieć Lewiatan, która uruchomiła własnego samojezdnego robota. Zadaniem Lewiteca, bo tak się nazywa robot Lewiatana, jest pomoc w sprzedaży produktów – zachęcanie do wybrania towarów objętych promocją, które obwozi między półkami sklepów Lewiatan.
Zobacz również
Robot działa na tej samej zasadzie co Kerfuś – został wyposażony w specjale czujniki, dzięki którym robot automatycznie zatrzymuje się, gdy zbliża się człowiek lub gdy w pobliżu znajduje się przeszkoda.
– To samojezdny robot, którego możecie spotkać w niektórych sklepach naszej sieci na południu Polski. Nie dajcie się jednak zmylić! To nie jest zwykły robot, który ma pomagać w robieniu zakupów. To robot, który wchodzi w interakcje z każdym, kogo spotka, uatrakcyjniając proces zakupowy i zjednując sobie coraz więcej przyjaciół. Wierzymy, że polubią go nie tylko fani nowoczesnych technologii. Lewitec wita robiących zakupy w sklepie i informuje o bieżących promocjach – tak przedstawia swojego robota sieć Lewiatan.
Czy po Lewitecu też możemy spodziewać się własnego tournée i produktów sygnowanym własnym imieniem?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Kerfuś został ambasadorem zbiórki charytatywnej marek Velvet Spoon i Carrefour Polska
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dystrybutor filmowy Velvet Spoon oraz Carrefour Polska organizują zbiórkę na rzecz fundacji pomagających zwierzętom. Działania te związane są z wprowadzeniem na ekrany polskich kin filmu „Kociarze”. Ambasadorem zbiórki został robot Kerfuś.
PS 2 McDonald’s otworzył lokal, prowadzony głównie przez pracowników innych niż ludzie
Nowa koncepcja restauracji McDonald’s jest obecnie testowana w jednym z lokali na terenie Teksasu. Celem jest największa automatyzacja obsługi i ograniczenie liczby normalnych pracowników.