W kampanii „Reings Nutritec Cat”, od ekwadorskiej marki producenta żywności dla zwierząt, koty zostały ukazane jako prawdziwi władcy domu. Na grafikach promujących zwierzęta siedzą na tronach zbudowanych ze swoich ulubionych elementów wyposażenia mieszkania, np. poduszek, kartonów czy szafek. Niektórzy doszukują się w kampanii nawiązań do popularnego serialu „Ród smoka”.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
fot. Facebook
Marka często humorystycznie nawiązuje w swoich postach w mediach społecznościowych również do innych znanych produkcji, np. „Gry o tron” czy „Króla Lwa”.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Za kampanię odpowiada agencja BeFlamingo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Zwierzęta ze schroniska głównymi bohaterami katalogów „Cat-alogue” i „Pies-alogue” od sieci IKEA
IKEA UK i Woodgreen Association połączyły siły i stworzyły katalogi, w których kolekcję mebli oraz akcesoriów dla pupili reklamują zwierzęta ze schroniska.
PS2 „Tu rządzi futrzasta łapa” niestandardowa kampania PetRepublic skierowana do (miłośników) psów i kotów
Marka PetRepublic, jeden z największych w Polsce producentów karmy mokrej dla zwierząt, stworzyła kampanię pod hasłem „TU RZĄDZI FUTRZASTA ŁAPA”. Akcja w zabawny sposób pokazuje świat, w którym rządzą zwierzęta, ustanawiając swoje własne zasady. Spot reklamowy był konsultowany z psami i kotami.