Pod hasłem „Gotowi do świętowania” Królewskie przyłącza się do świętowania 100-lecia legendarnego stołecznego klubu, z którym jako sponsor współpracuje od 2004 r.
“Gotowi do świętowania” to lubiana przez konsumentów loteria typu instant win. Pod kapslami butelek i zawleczkami puszek konsumenci piwa Królewskie mogą znaleźć informację o zdobyciu nagrody w postaci koszulki lub piwa. Koszulki można odbierać w stacjonarnym sklepie klubu Legia FanStore w Warszawie, a piwo w specjalnie oznaczonych sklepach biorących udział w akcji (lista na stronie).
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Królewskie to jedna z silniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw w Warszawie. Akcją “Gotowi do świętowania” marka włącza się w obchody 100-lecia legendarnej warszawskiej Legii. Królewskie już od 2004 r. z dumą wspiera piłkarzy i kibiców Klubu na stadionie, promuje też sukcesy drużyny na warszawskim rynku. Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki. Pozwala marce być blisko swojego konsumenta i towarzyszyć mu w najważniejszych dla niego wydarzeniach.
Akcja ruszyła 15 marca 2016 r. i potrwa do połowy listopada 2016 r. Promocja obowiązuje w województwach: mazowieckie, łódzkie i lubelskie.
Loteria jest promowana w punktach sprzedaży (opakowania, dedykowane materiały POS) oraz w Internecie. Uruchomiona została specjalna infolinia konsumencka (tel. 22 100 48 08), pod którą udzielane są wszystkie informacje dot. loterii. Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00. Loteria będzie wspierana również kampanią OOH.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przy realizacji loterii pracuje agencja G3 Loyalty&Lottery Solutions, za kreację odpowiada agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi Point of View, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest, a PR prowadzi agencja ROOTS PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing