Już od 16 lat marka Królewskie związana jest z klubem piłkarskim Legia Warszawa. To naturalna współpraca dwóch warszawskich symboli, bez których trudno wyobrazić sobie stolicę: piwa o warszawskich korzeniach, lidera sprzedaży na lokalnym rynku oraz klubu piłkarskiego, który zdobył w tym roku 14. w historii tytuł mistrza Polski. Taka długoletnia współpraca z jednym sponsorem to rzadki w polskim sporcie przykład stabilnego i efektywnego dla obu stron partnerstwa.
– Sponsoring warszawskiego Klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców. Wraz z klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też klub i naszą współpracę na rynku – mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Co roku Królewskie organizuje liczne akcje wspierające stołeczną drużynę, skierowane do fanów Klubu i mieszkańców stolicy. W ten sposób marka może być bliżej swojego konsumenta i towarzyszyć mu w najważniejszych dla niego wydarzeniach. Legia zaś ma stabilnego i zaangażowanego sponsora, który wspiera go w tych dobrych, ale także i trudnych czasach.