Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie

Tyskie rusza z kampanią w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrać gotówkę.
O autorze
1 min czytania 2022-05-10

Tyskie w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot reklamowy.

Jak podkreśla firma, wybór historycznych postaci jest nieprzypadkowy. Każda z nich prezentuje określoną kwotę. Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł.

Konsument, który chce wziąć udział w aktywacji, musi kupić promocyjne piwo Tyskie, sprawdzić informację znajdują się pod kapslem lub zawleczką i wpisać z niego kod na stronie marki i odebrać gotówkę bezpośrednio z bankomatu Euronet.

Mechanika promocji Tyskiego Kompanii Piwowarskiej ma wyróżniać się na tle innych, w których można wymienić jedynie kapsle w wybranych sklepach – nie angażuje obsługi sklepów, a konsumentom umożliwia wygodny odbiór nagrody.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo, a humorystyczny ton aktywacji mają podkreslać także działania digitalowe i non standard. Promocja ruszyła 4 maja i potrwa do 31 sierpnia br. Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Wersje 30 i 15 sekundowe będą emitowane w telewizji od 16 maja. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360  zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude.

Słuchaj podcastu NowyMarketing