Krupińska, Szczawińska i Malinowska w kampanii marki Natura Siberica

#OddajęSięNaturze to wielokanałowa kampania marki Natura Siberica, która ma na celu promowanie świadomych wyborów kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało. Akcja obejmuje działania media relations, digitalowe oraz w mediach społecznościowych, a także współpracę z popularnymi influencerkami.
O autorze
1 min czytania 2018-05-14

W akcję zaangażowano gwiazdy: Paulinę Krupińską, Kamilę Szczawińską i Karolinę Malinowską. Kampanię #OddajęSięNaturze współtworzą Ewa Wójcikowska z 7PR, agencja Triple PR oraz i Fine Art Media.

Natura Siberica to marka kosmetyków organicznych produkowanych w Unii Europejskiej z naturalnych składników roślinnych pochodzących z Syberii. Kampania skierowana jest głównie do kobiet, które podejmują decyzje zakupowe zarówno dla siebie, jak i swojej rodziny. Podkreślana jest świadomość wyborów i fakt, jak ważne są produkty, których używamy do codziennej pielęgnacji. To, co najlepsze jest naturalne, stąd tytuł kampanii – #OddajęSięNaturze.

Kampanię rozpoczęła akcja teaserowa, podczas której Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska pojawiły się na swoich profilach instagramowych z kartką opatrzoną tajemniczym hashtagiem #OddajeSieNaturze. Równolegle podobne posty opublikowała grupa wybranych blogerek. Po kilku dniach nastąpiło odsłonięcie kart. W ramach akcji powstał dedykowany landing page oraz profile w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone są działania media relations oraz reklamowe. Kampania potrwa do końca czerwca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję i koordynację kampanii dla marki Natura Siberica odpowiada Ewa Wójcikowska z 7PR. Działaniami media relations oraz współpracą z blogerami zajmuje się agencja Triple PR. Agencja mediowa Fine Art Media realizuje działania digital.

Akcja promuje trzy linie kosmetyczne: Alladale, Sareemaa i Faroe, które łączą trzy, niezwykle istotne kwestie: wszystkie zawierają aż 98,09% składników naturalnych, ich jakość została potwierdzona przez certyfikat Natural&Organic German BDIH COSMOS, są w pełni wegańskie czego dowodem jest Certyfikat Vegan Society. Wszystkie linie dostępne są w drogeriach sieci Rossmann.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Ekologiczny”, „naturalny”, „bio”, „organiczny” – to określenia często spotykane na opakowaniach kosmetyków. Brak odpowiednich regulacji sprawia jednak, że niektórzy producenci używają ich bezpodstawnie. Marka Natura Siberica buduje świadomość wśród kobiet. Kupuj mądrze, czytaj etykiety – oddaj się naturze i ciesz się zdrowiem i urodą – Anna Luks Marketing Manager firmy Eurus, głównego dystrybutora marki Natura Siberica

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się