Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Krzysztof Lehmann (UOKiK): Czekamy na wyjaśnienia od Dody, M. Rozenek-Majdan i F. Chajzera w zakresie postawionych zarzutów („PR na backstage’u”)

Krzysztof Lehmann (UOKiK): Czekamy na wyjaśnienia od Dody, M. Rozenek-Majdan i F. Chajzera w zakresie postawionych zarzutów („PR na backstage’u”)
Zapraszamy do śledzenia cyklu podcastów PR na backstage’u, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – dr Emilia Zakrzewska (wykładowczyni UW) i Dagmara Tarka.
O autorze
1 min czytania 2023-02-23

Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Gościem kolejnego odcinka PR na backstage’u jest Krzysztof Lehmann – zastępca dyrektora Delegatury UOKiK w Bydgoszczy

Dr Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka rozmawiają z przedstawicielem UOKiK na temat zarzutów braku oznaczeń reklam, jakie UOKiK postawił Dorocie Rabczewskiej, Małgorzacie Rozenek-Majdan oraz Filipowi Chajzerowi. Za tego typu praktyki grozi im kara w wysokości nawet do 10% wartości rocznych obrotów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Krzysztof Lehmann w rozmowie z Emilią i Dagmarą szczegółowo opisuje etapy postępowania, jakie były prowadzone w stosunku do Doroty Rabczewskiej, Małgorzaty Rozenek-Majdan oraz Filipa Chajzera.

– Jedna z trzech wymienionych osób odebrała postanowienie o postawionych zarzutach. Dwie nie odebrały, więc będziemy je nadal próbować dostarczyć. Postanowienia zostały przez nas wysłane na adresy prowadzonych działalności. Każdy ma prawo zapoznać się z zarzutami i uzasadnieniem oraz zebranym materiałem i do nich się odnieść. Zastosowaliśmy kontrole krzyżową tzn. zweryfikowaliśmy nie tylko to, co jest publikowane w social mediach, ale także sprawdziliśmy umowy, jakie zostały zawarte i wynikające z nich obowiązki. Warto dodać, że przepisy mówiące o prawidłowym oznaczaniu reklam funkcjonują od 2007 roku – podkreśla Krzysztof Lehmann.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W przypadku Doroty Rabczewskiej, Małgorzaty Rozenek-Majdan i Filipa Chajzera, „dwoje z nich było kontrolowanych od ponad roku, o czym wiedzieli, byliśmy z nimi w kontakcie, więc dziwi nas fakt, że po wydaniu Rekomendacji Prezesa UOKiK dt. prawidłowego oznaczania reklam – materiały, które zamieszczali w social mediach nie były prawidłowo przez nich oznaczane – dodaje Lehmann. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sprawa jest w toku, a o szansach na uniknięcie surowej kary, jaka grozi influencerom, dowiecie się po wysłuchaniu podcastu. 

Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.