To nowe stanowisko w strukturze firmy, podlegające bezpośrednio Monice Bronowskiej, CEO. Sobieszek pokieruje działem strategii, który agencja rozwija od ubiegłego roku. Będzie odpowiedzialny za wzmacnianie i rozwój kompetencji strategicznych, ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów i technologii. Do jego zadań będzie należało tworzenie i wdrażanie nowych produktów, narzędzi i technologii zapewniających stałą optymalizację skuteczności rozwiązań oferowanych przez ZenithOptimedia. Będzie także ściśle współpracował z zespołami klienckimi brandów Zenith, Optimedia, Performics oraz Newcast wspierając je w zakresie budowania i wdrażania strategii dla klientów agencji.
Sobieszek ma wieloletnie doświadczenie w obszarze nowych mediów, e-marketingu i badań. Poprzednio był związany z Naszą Klasą, gdzie odpowiadał za strategię marketingową spółki i należących do niej marek, kierując jednocześnie działem badawczym Research.NK, działem hurtowni danych i odpowiadając za monetyzację danych spółki. W latach 2009-2012 był członkiem zarządu IAB Polska. Jest autorem projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych, oraz wykładowcą tematyki związanej z mediami cyfrowymi i marketingiem społecznościowym na kursach Management, Akademia Strategicznego Przywództwa oraz Akademia Innowacji organizowanych przez ICAN Institute (Harvard Business Publishing).