Krzysztof Żukowski w roli account managera będzie realizował projekty m.in. dla szerokiego portfolio produktowego marki Tefal. Przez ostatnie dwa lata jako digital account manager zasilał szeregi Grandes Kochonos Digital, współpracując między innymi z Kenwood Polska, Carlsberg Polska, Mercedes – Benz Trucks Polska oraz Multikinem. Wcześniej zdobywał doświadczenie w Lubię to i Isobar Polska, gdzie pracował dla McDonald’s, Polkomtela, H&M Polska (rynek czeski, słowacki, węgierski) oraz Grolscha.
Katarzyna Wolska jako senior copywriter będzie odpowiedzialna za obsługę bieżących klientów agencji oraz wsparcie w działaniach new businessowych. Wolska jest związana z branżą reklamową od 2010 roku i pracowała między innymi w Lubię to, Socializer, Isobar Polska i Grandes Kochonos Digital. Realizowała projekty dla takich marek jak: Książęce, Lech, NewLook, SO!Coffee, Nivea, Schwarzkopf Professional, AXE Polska.
Zobacz również
Michał Szczepański w roli stratega będzie odpowiadał za nadzór strategiczny oraz planowanie komunikacji dla obecnych oraz nowych klientów. Doświadczenie zdobył w agencjach takich jak K2 Media, Kalicińscy.com, czy MSLGROUP, realizując projekty m.in. dla takich marek jak: Heineken, Huawei, Heinz, Tymbark, Mitsubishi, czy Volkswagen Samochody Użytkowe. W dziale marketingu Leroy Merlin piastował stanowisko content managera.