Kto NIE prowadzi kampanii w Internecie?

Pierwszy program afiliacyjny Premium leadAff, przy patronacie IAB Polska, podaje odpowiedź na tytułowe pytanie... w infografice.
O autorze
0 min czytania 2014-07-17

Zaprezentowane infografiki przybliżają profil osób, które prowadzą kampanie efektywnościowe w Internecie, będąc efektem ankiety przeprowadzonej przez program afiliacyjny leadAff wśród kadry kierowniczej firm i instytucji uczestniczących w czerwcowym Forum IAB.

Powstały na gruncie wieloletnich doświadczeń Grupy eBroker, leadAff jest pierwszym w Polsce programem afiliacyjnym Premium, dedykowanym branży finansowej, z którym współpracuje kilkuset wydawców o łącznym zasięgu ok. 9 mln internautów.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, własnym rozwiązaniom technologicznym, oraz wykorzystując bogate zaplecze merytoryczne, Grupa eBroker, właściciel programu leadAff, stała się liderem reklamy efektywnościowej w Polsce oraz znaczącym podmiotem na rynku kampanii zarówno finansowych jak i pozafinansowych.

Forum IAB, najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce, gościło w dniach 4-5 czerwca 2014 blisko 1 000 uczestników. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się