TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kto NIE prowadzi kampanii w Internecie?

Pierwszy program afiliacyjny Premium leadAff, przy patronacie IAB Polska, podaje odpowiedź na tytułowe pytanie... w infografice.
O autorze
0 min czytania 2014-07-17

Zaprezentowane infografiki przybliżają profil osób, które prowadzą kampanie efektywnościowe w Internecie, będąc efektem ankiety przeprowadzonej przez program afiliacyjny leadAff wśród kadry kierowniczej firm i instytucji uczestniczących w czerwcowym Forum IAB.

Powstały na gruncie wieloletnich doświadczeń Grupy eBroker, leadAff jest pierwszym w Polsce programem afiliacyjnym Premium, dedykowanym branży finansowej, z którym współpracuje kilkuset wydawców o łącznym zasięgu ok. 9 mln internautów.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, własnym rozwiązaniom technologicznym, oraz wykorzystując bogate zaplecze merytoryczne, Grupa eBroker, właściciel programu leadAff, stała się liderem reklamy efektywnościowej w Polsce oraz znaczącym podmiotem na rynku kampanii zarówno finansowych jak i pozafinansowych.

Forum IAB, najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce, gościło w dniach 4-5 czerwca 2014 blisko 1 000 uczestników. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się