Zaprezentowane infografiki przybliżają profil osób, które prowadzą kampanie efektywnościowe w Internecie, będąc efektem ankiety przeprowadzonej przez program afiliacyjny leadAff wśród kadry kierowniczej firm i instytucji uczestniczących w czerwcowym Forum IAB.
Powstały na gruncie wieloletnich doświadczeń Grupy eBroker, leadAff jest pierwszym w Polsce programem afiliacyjnym Premium, dedykowanym branży finansowej, z którym współpracuje kilkuset wydawców o łącznym zasięgu ok. 9 mln internautów.
Zobacz również
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, własnym rozwiązaniom technologicznym, oraz wykorzystując bogate zaplecze merytoryczne, Grupa eBroker, właściciel programu leadAff, stała się liderem reklamy efektywnościowej w Polsce oraz znaczącym podmiotem na rynku kampanii zarówno finansowych jak i pozafinansowych.
Forum IAB, najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce, gościło w dniach 4-5 czerwca 2014 blisko 1 000 uczestników. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing